Kuidas cpc arvutatakse? Mis on CPC ja mis on arvutusvalem? Keskmine Facebooki kliki hind tööstuse järgi

Kodanik, kes võtab rahalisi vahendeid laenuga, ei võta ainult oma õlgu täiendavad kohustused, vaid peab ka kiiresti tagama, et laenuvõtjate õiguste kaitsmine toimuks õigel tasemel. Tavaliselt tekib probleem regulaarsete maksete tegemisel, kui avastatakse varjatud lõkse, mis on hoolikalt varjatud allkirjastatud lepingu tekstis.

Mõnikord tuleb ette ka muid ettenägematuid olukordi, mis on seotud üldise heaolutaseme langusega, majanduskriisiga, töökaotusega ja füüsilise tervise halvenemisega. Võlgade tagasimaksmise ajakava võib tõsiselt kannatada või lihtsalt kõik edasised arvutused tühistada.

Krediiditegevuse seadusandlik regulatsioon

Kõige keerulisematest olukordadest pole keeruline väljapääsu leida, kui mõistate esmalt põhjalikult juriidilisi mehhanisme ja Tsiviilõigus mõlemad pooled. Seda usaldusväärse kaitse meetodit on võimalik kasutada seadusandlik regulatsioon, mis näeb ette eriseaduse laenuvõtjate õiguste kaitseks. Kahjud on minimaalsed, selle tulemusel on võimalik usaldusväärselt säästa vähemalt allesjäänud vahendeid.

Põhisätted normdokument pakkuda võimalust:

  • saada minimaalselt lubatud sunniraha 0,1% päevas;
  • maksimaalselt kahekümneprotsendiline aastamakse määr;
  • pangaasutus on kohustatud laenuandmise maksumuse täielikult avalikustama;
  • kõik piiravad sanktsioonide tõkked tühistatakse ülejäänud perioodiks.

Lisaks föderaalmäärusele kasutatakse täiendavaid sätteid:

  • tsiviilõigus;
  • tarbijaõiguste kaitse;
  • Föderaalseadus pangandustegevuse kohta;
  • Haldusõiguserikkumiste seadustik ja mõned muud seadused.

Pangaasutuste poolt oma klientide õiguste kuritarvitamine toimub sageli juba ametlike lepingute sõlmimise ajal. Selles etapis lisatakse lepingu teksti tahtlikult klauslid, mis mitte ainult ei riku ühe poole õigusi, vaid on ka vastuolus. kehtivad õigusaktid. Selliseid tegusid tehakse selleks, et luua laenuandjale kõige mugavamad tingimused, piirates seeläbi täielikult klientide huve. Laenuvõtjate õiguste kaitse föderaalseadus on loodud selleks, et vähendada finantspettuste juhtumeid.

Kõige levinumad lõksud õiguslikust seisukohast on järgmised:

  • konto avamise eest komisjonitasu võtmine, kuigi protseduur peaks olema tasuta;
  • regulaarne intresside kogumine mitte jäägilt, vaid kogu võla algsummalt;
  • üldise suuruse vähenemisega palgad on nõue ennetähtaegseks tagasimaksmiseks;
  • krediidiasutus nõuab õigusvaidluse läbivaatamist oma asukohas;
  • määratakse rahatrahv, kui klient enne dokumentidele allakirjutamist ootamatult taganeb;
  • võla ennetähtaegse tagasimaksmise eest on ette nähtud piiravad sanktsioonid, isegi trahvid;
  • seotud tegevused tasulised teenused saldosertifikaatide esitamise kohta;
  • hüpoteegi intressimäärade tõus ilma klienti eelnevalt teavitamata.

Enamik loetletud punktidest on otsene rikkumine, seega lubab tarbijakaitseseadus tegutseda viivitamatult. Rospotrebnadzori poole pöördumine võimaldab teil tõhusalt kaitsta oma huve, võttes selliste kuritarvituste eest vastutavad isikud vastutusele. Järgnevad kohtumenetlused pakuvad laenuvõtjatele tavaliselt täielikku kaitset.

Põhjendatud kaebus, milles on ära toodud üksikasjalikud asjaolud toimunud omavoli kohta, esitatakse:

  • tavalise faksi teel;
  • e-posti teel;
  • kullerteenus;
  • isiklikul kohalolekul;
  • postiga.

Teavet organisatsiooni asukoha kohta leiate ametlikust Interneti-ressursist. Selleks minge lehele, mis on seotud valitud piirkonnaga. Rospotrebnadzori töötajatel on õigus iseseisvalt kaebust esitada kohtusüsteem anda kohtu ette, kui uurimise käigus märgitud asjaolud leiavad täielikult kinnitust. See tava sobib eriti tavakodanikele, kuna kõik sammud teevad oma äri hästi tundvad spetsialistid.

Laenuvõtjate õiguste kaitsmine Moskvas

Otsene käsitsemine hagiavaldus Moskvas - hea viis kaitsta ennast ja oma lähedasi majanduslikud tagajärjed krediidiasutuste ebaseaduslikud teod. Õiguslahenduse ettevõttelt abi taotlemisel toimub laenuvõtja õiguste kaitse kõrgeimal professionaalsel tasemel.

Ettevõttesisesed juristid suudavad pakkuda kvalifitseeritud tuge kohtuvaidlused avalduse kirjutamisest kuni kliendi jaoks lõpliku positiivse otsuse tegemiseni. Laenuvõtja finantshuvid on usaldusväärselt kaitstud ja rikutud õigused taastatakse täielikult.

Sageli juhinduvad inimesed pakkumiste – kliki hinna – määramisel intuitsioonist. See kehtib ka klõpsu hinna määramisel Yandex Directis ja Google Adwordsis ning üldiselt kõigis reklaamisüsteemides.

Selle tulemuseks on selline dialoog:

— Kliki eest saame maksta mitte rohkem kui 30 rubla.
- Miks 30 rubla? Miks mitte 130?
— Ma ei tea, ma arvan, et see on normaalne hind.

Kliki hinna arvutamiseks vajate järgmisi algparameetreid:

Selliste arvutustega kaldume alati halvema poole – kasutame veidi kõrgemat kulutaset või veidi väiksemat eeldatavat müüginumbrit.

  • Puhaskasum ühest tellimusest kui toote maksumuse ja hinna vahe. Selle näitaja arvutamisel võtke arvesse keeldumisi ja tellimuste tagastamisi.
  • Uuritava saidi teisendus – ostu sooritanud külastajate suhe koguarv saidi külastajad.
    Kui see väärtus pole veel teada, siis saate otsida oma valdkonna keskmisi statistilisi näitajaid, näiteks veebipoe jaoks 2%, maandumislehe kohta 4%. Tasub arvestada, et siinne viga võib tulemust oluliselt mõjutada.

Kliki hinna arvutamise valem:

Vaatame näidet:

  • Ühe tellimuse puhaskasum on 250 rubla
  • Poe konversioon – 1,5%

Arvutame kliki hinna järgmise valemi abil:

Kliki hind = puhaskasum * konversioon / 100.

Seetõttu saame: Kliki hind = 250 * 1,5 / 100 = 3 rubla 75 kopikat.

See on maksimaalne lubatud kliki hind, mille juures on teie kasumlikkus 0%. Vähendage oma kliki hinda N protsendi võrra. Need protsendid on teie hinnanguline kasum.

Selle hinnaga liiklust ei toimu...

Võib tekkida küsimus, mida teha sellise klikihinnaga, kuna sellise kursiga liiklust ei toimu, näiteks Yandex Directis?

  • Kasumlikkuse suurendamine
    Saate suurendada kaupade juurdehindlust, muuta sortimenti, vähendada kulusid jne.
  • Upsells
    Tellimuse kinnitamisel edasimüük kodulehel ja telefoni teel. Tegelikult on see üks võimalus kasumlikkuse parandamiseks.
  • Suurendage veebisaidi konversiooni
    Töötage liidesega, testige vidinaid, pakkuge kliendituge, pakkuge tooteid hea hinnaga...
  • Otsige odavat või tasuta liiklust, mille juures määratud konversiooniväärtus salvestatakse.
  • Ärge unustage kliente, kes on juba ostnud. Või nad ei ostnud seda. Tehke kordusmüüke, kasutage e-posti teel saadavaid uudiskirju, helistage ja tuletage end meelde. Üldiselt töötage kliendibaasiga.

Oluline punkt. Kliki hind arvutatakse igale reklaamikanalile ja igale reklaamikanalisisesele tööriistale eraldi. Kuna veebisaidi teisendamine Yandex Directi otsingukampaania jaoks, Yandex Directi YAN reklaamivõrgu jaoks,

Nagu igas ametialane tegevus, Interneti-turunduses on palju termineid ja määratlusi, mis aitavad spetsialistidel kiiresti oma töös navigeerida, arvutusi teha ja reklaamianalüüsi läbi viia. Kogemuseta kasutajate jaoks pole paljud terminid alati ilmsed, mistõttu meie tänases artiklis dešifreerime Interneti-turundajate põhimääratlusi ja valemeid ning ütleme teile, kus neid saab ja tuleks rakendada.


Teie mugavuse huvides oleme oma artikli jaganud plokkideks:

Kulude arvutamise tingimused ja valemid


Nüüd tutvustame teile tingimusi:


CTR (klikkimise määr)- reklaami klikkimise määr. Arvutatakse protsendina klikkide arvust reklaami näitamiste arvust. CTR-i kasutatakse reklaamikampaania tõhususe määramiseks.


Valem: CTR = (klõpsude arv/näitamiste arv)*100%

CPC (kuluperklõpsa) – kulu, mille reklaamija maksab reklaamil klikkimise ja seejärel saidile mineku eest. CPC aitab meil hinnata reklaamikampaania tõhusust ja korrigeerida pakkumisi. CPC indikaatorit mõjutavad mitmed tegurid – reklaam ise, selle kvaliteediskoor (CTR), kuvamispiirkond, aeg, konkurendid, kes näitavad samade võtmefraaside järgi reklaame.


CPA (kulupertegevus)– reklaamija veebisaidil tehtud toimingu maksumus. IN sel juhul Reklaamitegija ise otsustab, mida kasuliku tegevusena aktsepteerida. See võib olla "Külastage kontaktilehte" või "Esita vorm". tagasisidet" TO see termin võib omistada ka definitsioonile CPL (kuluperplii)– see on kulu potentsiaalse kliendi kohta, kes jättis oma kontaktid või võttis reklaamijaga ühendust muul mugaval viisil.



Kasulike toimingute korrektseks jälgimiseks tuleb seada eesmärk Google Analyticsis või mõnes muus analüüsisüsteemis, kus andmeid arvutatakse.


Samuti on olemas teenused CPA indikaatori automaatseks arvutamiseks - näiteks K-50, Roistat ja teised.

CPS (kulumüügi kohta) – 1 tasutud kauba/teenuse tellimuse maksumus reklaamiallikatest. CPS-i arvutamine on mugav veebipoodide jaoks online-makse. Ülejäänud jaoks on vaja täielikku CRM-i integratsiooniga analüüsisüsteemi. CPS aitab teil kohandada reklaamieelarveid ja parandada selle tõhusust.

CPO (tellimuse hind)- 1 kauba/teenuse tellimuse maksumus. Erinevus seisneb selles, et reeglina võtab CPO arvesse kõiki tellimusi, ka tasumata tellimusi.


CPM (kulu aastatuhande kohta) – kulu 1000 näitamise kohta, definitsioon nende reklaamijate jaoks, kelle jaoks on oluline edastada reklaamisõnum lõppkasutajale, keskendumata reklaamil tehtud klikkidele ja maksta ainult iga 1000 näitamise eest.


Valem: CPM = paigutuse kulu reklaam/eeldatavate kontaktide arv * 1000

CPI (installi hind)– mobiilirakenduse installimise maksumus. CPI arvutamine on kasulik reklaamijatele, kelle toode on mobiilirakendused. CPI indikaator arvutab ühe rakenduse installi maksumuse.


Ülaltoodud tingimused aitavad teil jälgida oma reklaamikampaaniate tõhusust, valida enda jaoks parimad reklaamimudelid, samuti kontrollida ja kohandada oma reklaamieelarvet.

Kasumi arvutamise tingimused ja valemid

Kui kulud on arvutatud, tuleb iga ettevõtja jaoks kõige huvitavam osa – kasumi arvestamine. Altpoolt leiate valemid ja määratlused, millest saavad teie ustavad abilised.

Reklaamikulud müügile (A/S)– reklaami tõhususe määramine. Lihtsa A/S valemi abil saate arvutada reklaamitava toote/teenuse kasumi, millest on maha arvatud selle toote/teenuse toetamiseks kulutatud kulud. Tavaliselt arvutatakse näitaja ettevõtte aastase perioodi või aruandeperioodi kohta.


Reklaamikulude tasuvus (ROAS)- määratlus, mis aitab meil arvutada, kui palju kasumit saite reklaamikampaaniatest. Näiteks teenisite reklaamist 100 000 rubla kasumit, kulutades samal ajal reklaamile 30 000 rubla. Arvutame: 100 000/30 000 = 3,3 rubla. saite igalt reklaamile kulutatud 1 rublalt.


Valem: ROAS = reklaamikanalite kasum/kulud


ROI (investeeringutasuvus) Ja ROMI (turundusinvesteeringu tasuvus) erinevad ROAS-ist kuluosa suuruse poolest. ROMI (ROI) võtab arvesse kõiki turunduskulusid, mitte ainult reklaamikanaleid (näiteks veebisaidi loomine, uue reklaami loomine meediareklaam jne.).


Valem: ROMI (ROI) = kasum / turunduskulud


Reklaamikulud marginaalini (A/M)– teine ​​määratlus, mis aitab hinnata reklaami tasuvust, kuid mitte kulusid suhtena kasumile, vaid kulusid kasumi suhtes, millest on maha arvatud toote/teenuse maksumus, see tähendab netokasum investeeringutest.

EPC (kasum klõpsu kohta)- CPC indikaatoriga sarnane indikaator, erinevus seisneb selles, et CPC on kliki hind ja EPC on kasum 100 või 1000 kliki pealt.


Valem: EPS = (kasum/klikkide arv) * 100 (või 1000)

LTV (eluaegne väärtus)- see on ettevõtte kogukasum, mis on saadud ühelt kliendilt kogu temaga töötamise aja eest. Indikaator annab selge ülevaate ühe meelitatud kliendi investeeringu tasuvusest.


Valem: LTV = tulu 1 kliendilt kogu koostööperioodi jooksul - kliendi meelitamise ja hoidmise kulu.

KPI- See võtmeindikaator, mis võimaldab teil hinnata oma tegevust eesmärkide saavutamisel. KPI määratakse individuaalselt koos spetsialisti ja reklaamiandjaga vastavalt kehtivatele ja soovitud näitajatele.

Selles artiklis püüdsime võimalikult üksikasjalikult rääkida Interneti-turunduses kasutatavatest põhiterminitest ja valemitest, et saaksite hinnata oma reklaamikampaaniate hetkeolukorda, samuti mõistate turundusspetsialistide keelt. Parimad tulemused teile!


Varsti näeme!

mikrorajoon Tšernaja Rechka, 15 Venemaa, Peterburi 8 812 497 19 87

Kuidas määrata reklaamide klõpsutariifi (CPC).


JAGA

Kuidas määrata reklaami kliki hinda (CPC)?

Üks korduma kippuvaid küsimusi. Üldiselt peate mõistma, kui palju teil raha on...

"Ja veel," küsite te ...

Sellest artiklist saate vastuse.

Et saaksite aru, ei saa seda täiesti täpselt kindlaks teha, sest... Igal ettevõttel on oma nüansid. Seega võtame eksimise õiguse ette.

Selles artiklis vaatleme, kuidas saate määrata oma kliki hinda reklaamikampaaniad Internetis ja mujal.

ROI (investeeringutasuvus) valem

Olete äris selleks, et raha teenida. Selleks tuleb veenduda, et investeeritud raha loob positiivse rahavoo.

Et mõista, kuidas see juhtub, peate arvutama investeeringutasuvuse (ROI).

Lihtsalt, ROI vastab küsimusele: "Kas ma teenin rohkem raha, kui oma ettevõttesse panen?"

Peale selle näitab ROI teile ka teie investeeringu positiivse (või negatiivse) tulu. See tähendab, kui palju raha te oma investeeringuga võrreldes teenite (või kaotate).

Vaatame näidet.

Oletame, et ostate 1000 dollari väärtuses aktsiaid. Kaks kuud hiljem müüte samu aktsiaid 1300 dollari eest.

Milline oli teie investeeringutasuvus?

Siin on ROI valem:


ROI=(kasum – kulu)/investeeringusumma*100%

Nüüd numbritega. Investeeringu kasum on 1300 dollarit (aktsia müük) ja investeeringu maksumus 1000 dollarit (aktsia maksumus).

ROI = (1300–1000 USD) / 1000 USD = 0,3 või 30%

Selgus, et 30%. Seda seetõttu, et ROI-d mõõdetakse alati protsentides.

Kui investeeringutasuvus on positiivne (nagu antud juhul), siis on investeering kasumlik. Sest sa saad rohkem raha, kui sisse paned.

Kui investeeringutasuvus on negatiivne, siis investeering ei ole tulus.

Vaatame näidet negatiivsest ROI-st.

Oletame, et ostate aktsia aktsiaid 1000 dollari eest. Ja nad on sunnitud need 700 dollari eest maha müüma.

ROI = (700–1000 USD) / 1000 = –0,3 või –30%.

Kulutasite sellele investeeringule 30%.

Kliki hinna arvutamisel on oluline arvestada ROI valemiga.

Kliki hind

Seda mudelit järgivad paljud platvormid, kus saate reklaamida. See tähendab, et teile makstakse ainult siis, kui keegi teie reklaamil klõpsab.

Ja kui teie reklaam ilmub miljon korda ja keegi sellele ei kliki, siis te ei maksa midagi. Loomulikult on see signaal, et peate oma reklaami kvaliteedi kallal tööd tegema..

Muide, kliki hind on üks põhjusi, miks veebireklaam on nii atraktiivne. Maksate oma reklaami eest ainult siis, kui potentsiaalsed kliendid sellel klikivad ja teie pakkumist uurivad.


Kui palju iga klõps maksab? Teistmoodi.

Hind sõltub nõudlusest. Mida rohkem inimesi soovib teatud märksõnale pakkumist teha, seda kõrgem on kliki hind.

Kõik sõltub teie sihitavate märksõnade praegusest nõudlusest ja populaarsusest.

Mis on teie konversioonimäär?

Seejärel peate mõistma, milline on teie konversioonimäär. See on inimeste protsent, kes klikivad teie reklaamil ja sooritavad ostu..

Kahjuks ei osta kõik, kes teie reklaamil klõpsavad, teie toodet või teenust.

See tähendab, et kliki hind ei ole sama, mis müügihind.


Näide.

Oletame, et müüte kingi ja teie reklaam maksab 1,25 dollarit kliki kohta. See näib olevat taskukohane hind, mida kliki eest maksta, sest teil on juba 17 dollari suurune kasumimarginaal iga müüdud kingapaari kohta.

Mitte alati.

Peate vaatama konversioonimäär. Kui ainult üks kümnest inimesest, kes teie reklaamil klõpsab, ostab kingad, maksate tõesti 12,50 dollarit (1,25 x 10) ühe müügi eest.

Nüüd arvuta uuesti. See on 17–12,50 dollarit. See jätab teile väiksema kasumi, 4,50 dollarit.

Kas saate seda endale lubada?

See on küsimus, mille peate ise vastama.

Sinu Konversioonimäär ja kliki hind on otseselt seotud investeeringutasuvusega (ROI).

Keskmine Google AdWordsi kliki hind valdkonna järgi

Samuti on oluline mõista, et AdWords pakub nii otsingu- (kontekstuaalset) reklaami kui ka displeireklaami (bännereid).

Kõigi piirkondade keskmine kliki hind on 2,32 dollarit kontekstuaalse reklaami eest ja 0,58 dollarit displeireklaamide eest (bännerid).

Vaatame kliki hinna valdkonna keskmisi näitajaid Google AdWords.

Advokaaditeenused – 1,72 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,32 dollarit (bännerid)

Automaatne – 1,43 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,39 dollarit (bännerid)

B2B – 1,64 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,37 dollarit (bännerid)

Tarbijateenused – 3,77 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,69 dollarit (bännerid)

Tutvumissaidid – 0,19 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,18 dollarit (bännerid)

E-kaubandus – 0,88 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,29 dollarit (bännerid)

Haridus – 1,74 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,40 dollarit (bännerid)

Tööhõiveteenused – 0,20 dollarit (kontekstipõhine) ja 1,66 dollarit (bännerid)

Rahandus ja kindlustus – 3,72 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,72 dollarit (bännerid)

Tervis ja meditsiin – 3,17 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,70 dollarit (bännerid)

Tooted – 3,19 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,70 dollarit (bännerid)

Tööstusteenused – 2,00 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,60 dollarit (bännerid)

Paremal – 5,88 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,60 dollarit (bännerid)

Kinnisvara – 1,81 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,88 dollarit (bännerid)

Tehnoloogiad – 1,78 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,20 dollarit (bännerid)

Reisimine ja külalislahkus – 1,55 dollarit (kontekstipõhine) ja 0,24 dollarit (bännerid)

Displeireklaamid maksavad tavaliselt palju vähem kui otsingureklaamid. Miks on see?

Seda seetõttu, et otsingureklaame saab kasutada inimeste sihtimiseks, kui nad on ostu sooritamise äärel. Seega on hind kõrgem.

Näiteks Kui müüte kaameraid, soovite tõenäoliselt esitada reklaami märksõna"Odavad kaamerad."

Milleks? Sest igaüks, kes otsib "odavaid kaameraid", on peaaegu kindlasti huvitatud ostu sooritamisest.

Teisest küljest ilmuvad displeireklaamid (bännerid) siis, kui inimesed lehte vaatavad ega ole tingimata huvitatud kohesest ostmisest.

Sageli kasutatakse displeireklaame uuesti sihtimiseks (või inimeste sihtimiseks, kes on brändiga juba suhelnud).

Keskmine Facebooki kliki hind tööstuse järgi

Teine suurepärane võimalus veebis reklaamimisel on Facebook. Seda seetõttu, et saate oma reklaame sihtida inimestele demograafilise teabe ja huvide alusel.

Keskmine kliki hind Facebookis on 1,72 dollarit.

CPC indikaator veebireklaamides

Mis on CPC reklaamis? See küsimus huvitab kindlasti veebihaldurit, kes seisab silmitsi vajadusega oma veebisaiti esimest korda raha teenida. Mõiste "CPC" on lühend ingliskeelsest väljendist "Cost Per Click", mis tähendab "kliki hind". Teisisõnu on CPC raha, mille reklaamija maksab külastaja ülemineku eest selle veebiressursi omanikule, millele link või bänner on paigutatud.

See on huvitav! CPC kohta ei saa öelda, et see on hea viis noorte saitide või ajaveebi raha teenimiseks. Pange tähele, et kliki hind on tavaliselt paar senti. Kindla sissetuleku saamiseks peab teil olema suure liiklusega veebiressurss.

Rohkem videoid meie kanalil – õppige SEMANTICA abil internetiturundust

Millest sõltub keskmine CPC?

Kliki hinda mõjutavad mitmed kriteeriumid. Kõige olulisem tegur on saidi teema. Kommertsprojektid, mis on pühendatud investeeringutele, rahandusele, ehitusele jne, toovad nende omanikele palju rohkem kasumit kui meelelahutus- või "naiste" saidid. Lisaks veebisaidi temaatilisele seotusele mõjutavad CPC indikaatorit järgmised kriteeriumid:

  • kellaajad;
  • Interneti-kasutaja geograafiline asukoht;
  • võtmefraas;
  • veebiressursi autoriteet süsteemis.
.

Mida CPC-reklaam reklaamijale ja veebihaldurile annab?

Seda reklaamitööriista kasutades saab reklaamija järgmisi eeliseid:

  • paindliku eelarvejaotuse võimalus;
  • reklaamikampaania saab igal ajal peatada;
  • tasutakse ainult tegelike üleminekute eest reklaamitavale saidile;
  • Reklaamikampaania efektiivsust on võimalik kiiresti hinnata.

Tuleb arvestada, et võrgud kontekstuaalne reklaam kehtestada teatud nõuded aktsepteeritud aladele. Esiteks peab veebiressurss vastama reeglitele sidusprogramm ja ei riku seaduslikke nõudeid. Piirangud võivad olla seatud ka saidi liiklusele ja teemale. Kategooriasse "Keelatud" kuuluvad tavaliselt hasartmängude, farmakoloogia jms saidid.

Saidi sissetulek ei sõltu ainult kliki maksumusest, vaid ka CTR-i väärtusest (külastajate klõpsude arv 1000 reklaami näitamise kohta). CTR-i parandamiseks võite katsetada reklaamiüksuste paigutust ja nende visuaalseid omadusi.