Müügivihjed – mis see on äris ja müügis? Plii genereerimine. Mis on müügivihjed Kuidas müügivihjeid genereerida

Ta rääkis Netology ajaveebile, millised on plii genereerimise vormid ja millega nad söövad.

Mis siis, kui ma ütleksin teile, et saate kliente ilma sihtlehe või veebisaidita?

See on win-win-vorming: ettevõtja ei pea kulutama raha maandumissaidi loomisele ja kasutaja ei pea lahkuma mugavast suhtlusvõrgustiku keskkonnast, kus ta on valmis rohkem ettevõttega suhtlema.

Selles artiklis ma ütlen:

Lõpus jagan juhtumeid meie kogemusest.

Müügivihje vormide kasutamise eelised ja puudused

Näited müügivihje vormidega reklaampostitustest

Eelised

  1. Madal kulu – müügivihje vormi kaudu on kordades odavam kui näiteks liikluse suunamisel maandumislehele. Näitan seda näidetega artikli lõpus.
  2. Lihtne ja kiire seadistamine intuitiivse liidese kaudu.
  3. Säästud - funktsionaalsus on sisse ehitatud sotsiaalsetesse võrgustikesse ja ei nõua standardseadete eest lisamakseid, ei pea kulutama raha veebisaidi või sihtlehe arendamiseks.

Puudused

  1. Plii kvaliteet – kuna kontakti kestus kasutajaga on lühem kui näiteks maandumisliikluse puhul, on müügivihjed külmemad ja neid on raskem ostuks muuta.
  2. Kogu pakkumist on keeruline edasi anda - erinevalt maandumislehest, kus saab tootest igast küljest rääkida ja sihtrühma peamised vastuväited sulgeda, on müügivihjete kujul ainult promopostitus ise koos tekstiga, pluss pilt või video.
  3. Tähtis on rakenduste töötlemise kiirus – müügivihje kvaliteet on pöördvõrdeline rakendusele reageerimise kiirusega. Kui juht kutsuti tagasi tunni või hiljem, ei pruugi ta üldse mäletada, et ta avaldusest lahkus. See puudus on lahendatud müügivihje vormi integreerimisega CRM-süsteemiga ja taotluste kiire töötlemisega kõnekeskusest.

Millal peaksite kasutama

1. Kui pakkumine hõlmab kasutaja viimist väga lihtsa esimese toimingu juurde, näiteks:

  • saada tasuta konsultatsiooni;
  • hankige hindadega kataloog;
  • broneerige allahindlus
  • saada midagi tasuta.

Nad ei ole valmis selliseid müügivihjeid kohe ostma. Neil võib olla palju küsimusi ja vastuväiteid, millele müügijuhiga suheldes tuleb tähelepanu pöörata. Kui teete keeruka sihipärase toimingu, näiteks "osta auto" või "võta hüpoteek", siis kasutajad lihtsalt ei jäta avaldusi.

2. Müügijuhid teavad, kuidas külmkõnesid käsitleda.

Oluline on mõista, et müügivihje vormi müügivihjed on üsna külmad, kuna neil ei olnud aega grupi sisu ega maandumislehe tekstiga soojendada. Ja siin tuleb mängu müügijuhtide oskus, kes oskavad vastuväiteid õigesti tuvastada, need sulgeda, selgelt nõustada ja potentsiaalse kliendi sihttegevuse juurde tuua.

3. Uutele päringutele on võimalik kiiresti vastata.

Plii "soojus" sõltub otseselt töötlemiskiirusest, mis lõpuks mõjutab müüki.

4. Kui teil on vaja testida mõnda nišši või pakkumist, kuid pole raha täisväärtusliku maandumislehe loomiseks.

Müügivihjete vorm VKontakte'is

VKontakte'is on müügivihjete kogumiseks mitu rakendust, vaatleme peamisi tasuta rakendusi.

Lisa "Taotlusvorm"

Vkontakte kogukonna taotlus "Taotlusvorm"

  1. Vorm tõmbab andmed kasutaja profiilist automaatselt vastavatele väljadele: "eesnimi", "perenimi", "telefon" ja nii edasi. Kasutajad peavad lihtsalt klõpsama esitamisnupul.
  2. Ebamugav süsteem müügivihjetega töötamiseks: andmed laaditakse alla ainult Exceli tabeli kujul.
  3. Saate panna VKontakte piksli, mis kogub andmebaasi kõik vormi täitnud.
  4. Saate seadistada uute rakenduste teavitamise VKontakte sõnumites või posti teel.
  5. Rakenduse link ei ole kogukonnas nähtav.
  6. Vorm näeb mobiilis ja lauaarvutis piisavalt kena välja.

Nii näeb taotlusvorm mobiilis välja

Selline näeb "taotlusvorm" välja lauaarvutites

Rakendus "Rakendused"

Taotlus Vkontakte kogukonnale "Rakendused"

  1. Mobiilis näeb halb välja.
  2. Ei täida automaatselt andmeid – kasutajad peavad ise väljad täitma.
  3. Juhtidega töötamiseks on olemas lihtne süsteem, kus saab neid märgistada ja filtreerida.

Rakenduste rakenduses müügivihjetega töötamise süsteem

See näeb lauaarvutites suhteliselt tavaline välja:

Mobiilis kuvatakse iga väli eraldi ekraanil, jättes suured lüngad, mis näeb kole välja ja vähendab vormi teisendamist:

Rakendus "Küsimustikud"

Taotlus Vkontakte kogukonnale "Küsimustikud"

  1. See erineb rakendusest Rakendused veidi suurema funktsionaalsuse poolest küsitavates vormingutes.
  2. Ebamugav süsteem juhtmetega töötamiseks.
  3. Ei täida automaatselt andmeid – kasutajad peavad need ise sisestama.
  4. Saate seadistada uute rakenduste teavitamise VKontakte sõnumites, samuti saate seadistada sõnumi saatmise kõigile rakendusest lahkunutele.
  5. Saate kogukonnas seadistada isikupärastatud vidina.
  6. Mobiilseadmetes samad kuvamisprobleemid nagu taotlusvormil.

Facebooki ja Instagrami müügivihje vorm

Juhtvorm Facebookis ja Instagramis ilmus palju varem kui VKontakte'is ja Odnoklassnikis. See konfigureeritakse reklaamikonto kaudu.

Tähtis! Instagramis müügivihje vormi loomiseks vajate Facebooki ettevõttelehte.

Seejärel loome reklaami ja müügivihje vormiga saate kasutada lisaks ühele staatilisele pildile ka karussell- või videovorminguid.

Kui ettevõtte lehel pole müügivihje vorme veel loodud, siis Facebook pakub Sulle selle loomist päris lõpus peale reklaami loomist:

Väli "Intro" annab võimaluse taas keskenduda pakkumise eelistele, veendes kahtlevaid kasutajaid rakendusest lahkuma. Lisaks toimib see omamoodi filtrina sobimatute päringute eest, tuletades kasutajale korduvalt meelde, miks ta nüüd oma kontaktidest lahkub.

Kasutajaliides Facebooki müügivihje vormi koos kõigi etappidega

Seejärel lisage kindlasti link privaatsuspoliitikale. Ja ekraanile "Aitäh" kirjutame teie pakkumisega seotud sõnumi. Näiteks: „Täname teid kandideerimise eest! Meie juht võtab teiega 15 minuti jooksul ühendust ja annab teile nõu."

Facebooki müügivihje vormi näited:

Müügivihjete vorm Odnoklassnikis

Odnoklassnikis rühmas müügivihje vormi loomiseks peavad teil olema selles administraatori või supermoderaatori õigused.

Seadete paneelil peate leidma vahekaardi Müügivihjereklaamid.

Seejärel valige "Loo müügivihjereklaame":

Müügivihje vormi loomise protsess on identne Facebooki ja VKontakte'iga, seega me sellel üksikasjalikult ei peatu.

Kuid reklaami loomise mehhanism erineb mõnevõrra teistest sotsiaalsetest võrgustikest.

Müügivihje vormiga reklaampostituse loomine

Postitus eeldab 640x320 pikslist pilti, sellele lisame müügiteksti ning pealkirjas kutse tegevusele. Ja vali kõige sobivam nupu tekst.

Müügivihje vormiga reklaampostituse loomine: nupuvalikud

Järgmisena looge postitus, klõpsake sellel ja kopeerige link brauseri URL-i ribalt. Me läheme myTargeti reklaamikontole ja loome kampaania tüüpi "Postita sotsiaalvõrgustikes", sisestame postituse lingi ja valime vormingu "Märkused müügivihjetest".

Interneti-turundajad ja kontekstuaalse reklaami spetsialistid kasutavad klientidega suheldes sageli sõna Lead või Lead generation. Kuid mitte kõik ettevõtete omanikud ei mõista, mida see sõna tegelikult tähendab. Plii genereerimine on aga veebiturunduses oluline kontseptsioon. Seetõttu analüüsime nüüd lühidalt, mis on müügivihje, müügivihje genereerimine, plussid ja miinused ning millistes äriniššides see on rakendatav.

Lühidalt öeldes on müügivihje lihtsalt taotlus toote või teenuse jaoks, mille klient jättis. Kõige sagedamini jäetakse rakendused sihtlehtedele (ühelehelised saidid) või sotsiaalvõrgustike taotlusvormidesse, näiteks saab sellise vormi ühendada VK-rühma jaoks. Samuti saab klient lihtsalt helistada ja päringu jätta, sel juhul loetakse teda ka müügivihjeks.

Võime öelda, et müügivihjed on kõik teie potentsiaalsed kliendid. Seetõttu võime müügijuhtidelt sageli kuulda: "Täna töötlesin 20 müügivihjet ja sain 8 müüki." Samuti võime turundajatelt kuulda: "Täna õnnestus meil luua 30 müügivihjet hinnaga 500 rubla tükk."


Juhtimisel on teatud andmed. See võib olla minimaalne teave kliendi kohta - telefoninumber, e-posti aadress ja nimi. Või võib-olla terve küsimustik, mis koosneb tosinast sammust ja mitmest etapist. Kõik sõltub teie piirkonnast ja ülesandest.

Tähtis! Mida vähem välju, seda suurem on konversioon. Kuid ärge unustage, et kõrge konversioon ei ole alati hea. Palju olulisem on rakenduse maksumus.

Plii tüübid

Juhtmeid on järgmist tüüpi:

  1. Külm. On väga-väga väike võimalus, et neist saavad kohe teie kliendid. Kaaluge neid inimesi kui investeeringut tulevikku, sest kui nad ostavad, ei ole see niipea.
  2. Soe. Teadlikumad kliendid. Nad teavad, mida tahavad ja on toote või ettevõtte valiku staadiumis. Nende veenmiseks tuleb kõvasti pingutada, kuid võidu tõenäosus on üsna suur.
  3. Kuum. O! Need on kõigi müüjate, turundajate ja ärimeeste armastatumad kliendid. Need on inimesed, kes tahavad osta "siin ja praegu", jääb ainult neid õigesti müüa ja mitte kõike rikkuda.

Kust tulevad juhtmed

Müügivihjete tüübid ja ka maksumus sõltuvad peamiselt hankimiskanalitest. Näiteks saate sotsiaalvõrgustikes enamasti külmi või sooje müügivihjeid ning Yandex Directi või Google Adwordsi kontekstuaalseid reklaame sooja või kuuma müügivihjeid. Kuid kuumade juhtmete hind on konkurentsi tõttu tavaliselt kõrgem.

Kuid müügivihjed on tasuta ka näiteks otsingust või teie kogukondade loomuliku kasvu tõttu sotsiaalvõrgustikes. Tasuta nende hankimine on väga ahvatlev, kuid see võtab palju rohkem aega ja põhjalikku turu-uuringut ning tootlus on sageli väga väike. Tasulisi müügivihjeid saate ise hankida, seadistades müügivihjete genereerimise või võttes selleks ühendust kolmandate osapoolte ettevõtetega.

Plii genereerimise kulusid saab vähendada:

  • sihtlehtede konversiooni suurendamine;
  • kliki hinna vähendamine kontekstuaalses reklaamis;
  • klahvidega töötades kasutage madala ja keskmise sagedusega päringuid;
  • reklaami teksti optimeerimine.


Mis on müügivihje genereerimine ja müügivihjete ostmine?

Müügivihjete genereerimine on teenus teie ettevõttele müügivihjete ostmiseks kolmandatelt osapooltelt, kui te ei soovi seda ise teha, vaid soovite ainult taotlusi töödelda ja oma teenust või toodet müüa.

Müügivihje genereerimisteenuseid pakkuvaid agentuure ja kolmandatest osapooltest spetsialiste (vabakutselisi) on tohutult palju. Müügivihjete hankimiseks (vihjete hankimiseks) kasutavad nad liikluse hankimiseks kontekstuaalset reklaami, sotsiaalseid võrgustikke, SEO saidi reklaamimist, meililoendeid ja muid kanaleid.

Müügivihje genereerimine koosneb mitmest etapist ja sõltub lepingu tingimustest. Kui maksate ainult kõnede eest, pole ettevõtte töösse maksimaalne sukeldumine vajalik ja teile võidakse pakkuda taskukohase hinnaga, kuid halva kvaliteediga müügivihjeid!

Kuid kui müügivihje genereerimine hõlmab ostu sooritanud klientide eest tasumist, on vajalik maksimaalne suhtlemine kliendiettevõttega, sel juhul on müügivihjete kvaliteet ja ka hind kõrge. Müügivihjete kaudu reklaamimine eeldab, et ettevõte avab rakenduste statistika, võimaldab teil muuta saidi toimimist, kasutada kliendiandmeid. See võimaldab teil välja töötada optimaalsed lahendused.

On ka müügivihjete vahetusi, kuid seal on reeglina müügivihjete kvaliteet väga madal, me ei soovita müügivihjeid börsidelt osta.


Ühilduvus erinevat tüüpi äridega

Ekspertide sõnul on äritüüpe, mille jaoks on müügivihje genereerimine kõige õigustatud ja tõhusam. Esiteks on see kindlustus (eriti KASKO ja OSAGO segmentides). "Vihjed" ilmuvad turismisegmendis väga aktiivselt (kui on vaja ekskursiooni valida). Inimesed jätavad koolitusprogrammides, kursustel ja koolitustel osalemise avaldusi täites meelsasti oma kontaktandmed. Müügivihje genereerimine on üks parimaid tööriistu finantssegmendis, kui inimene jätab laenu-, krediit- või krediitkaarditaotluse.

Klassikaline näide “pliiast” on klient, kes soovib teha autoesinduses proovisõidu. Peaaegu kõik teenindusettevõtted (takso, kaupade kohaletoimetamine kulleriga, Interneti-teenuse pakkuja) töötavad müügivihjetega.

See on kõik, mida peate müügivihjete kohta teadma, et suhelda veebiturundajate ning kontekstipõhise ja suunatud reklaamispetsialistidega.

[Müügivihjete genereerimine] Mis on müügivihjed ja kust neid hankida?

Turundus areneb pidevalt ja koos sellega tekivad uued terminid. Plii on termin, mis on seotud müügiga. Seda terminit kasutatakse potentsiaalsete klientide kirjeldamiseks, kes reageerisid turundustegevusele.

Vaatame, mis on müügivihjed. Näiteks võttis inimene vastu voldiku ja täitis selle kontaktandmetega.

See inimene on nüüd müügivihje, sest ta vastas kuulutusele. Juhtijaks võib pidada inimest, kes on sooritanud konkreetse toimingu, mille kohta temalt küsiti.

Lihtsate näidete loend:

  1. Installitud tasuline või tasuta mobiilirakendus
  2. Täidetud taotlusvorm (e-post + telefon)
  3. Toote või teenuse ostmine
  4. Registreerimine tutvumissaidil

Ülesanne on saada iga hinna eest potentsiaalse kliendi kontaktid. Ja ka tulevikus talle mõnda toodet või teenust müüa või edasi müüa.

Eluolukord. Pidage meeles, kui täitsite poes teadmatult küsimustiku, märkides sinna oma telefoninumbri. Mis edasi sai? Täpselt nii, saite SMS-e koos kampaaniate ja sooduspakkumistega.

Saime aru, mis on müügivihjed, nüüd liigume järgmise teema juurde.

Müügiprotsessis müügivihjetega kohtumine

Müügis on müügivihjetel oluline roll. Kuna müügivihjed, nagu eespool mainitud, on potentsiaalsed kliendid.

Tarbijate kontaktandmeid (telefoninumber, post) hangitakse mitmel viisil, siin on mõned populaarsemad, mida andmete hankimiseks kasutatakse:

  • telefonikõned;
  • isiku poolt saidile jäetud rakendus;
  • e-posti levitamine;
  • voldikute jagamine.

Selline müügivihje võib suust suhu tuua kaasa teisi ostjaid. Müügivihje genereerimise abil saate potentsiaalsete klientide kontaktandmed kätte ja müüki suurendada.

Pärast huviliste baasi sisenemist müügiosakonda või CRM-süsteemi suunavad spetsialistid oma jõupingutused ettepanekute vormistamisele. Potentsiaalsed kliendid võib jagada kahte rühma:

  1. Tarbija. Andmeid genereerivad sellised parameetrid nagu vanus, sugu, sissetulek jne. Teavet võidakse jagada organisatsioonidega kaupade ja teenuste sihipäraseks reklaamimiseks, mis teoreetiliselt võivad üksikisikule huvi pakkuda.
  2. Sihtmärk. Teavet saab edastada organisatsioonile, kellel on kliendile huvipakkuv toode.

Tasuta pakkumised või pliimagnet

Pliimagnet on omamoodi kingitus kliendile, mida ta saab kasutada kavandatud toimingu sooritamisel.

Pliimagnet, mis pakub kingitust kasutajate kontaktidele

Tavaliselt töötab see tööriist lihtsa põhimõtte järgi: pakute pliimagnetit, klient jätab kontaktandmed.

Kui seda tööriista kasutab veebipood, siis pakub see mingit allahindlust või kindlat pakkumist, vastutasuks on jälle vaja kliendi telefoni või posti.

Niipea kui ostja seda teeb, saab temast poe klient. Inimesest saab ostja.

Plii ostmine

See on müügivihjete ostmise teenus organisatsioonidele kolmandatelt osapooltelt. See sobib neile, kes ei saa või ei soovi ettepaneku teksti iseseisvalt välja töötada.

Paljud agentuurid pakuvad oma teenuseid müügivihje genereerimise valdkonnas. Müügivihjete müümine nõuab õiget lähenemist.

Müügivihjete eest maksmine erineb klikkide või näitamiste eest maksmisest. Müügivihjete puhul maksab reklaamija potentsiaalse kliendi reklaamil tehtud kliki ja konversioonitoimingu eest.

Brändid määratlevad sedalaadi toiminguid iseseisvalt.

Toimingud võivad olla erinevad:

  • tellimuse esitamine;
  • uudiskirja tellimine;
  • küsimustiku täitmine;
  • failide allalaadimine;
  • videofailide vaatamine;
  • hüpata kindlale lehele.

Sellisel juhul võidakse nõuda fikseeritud tasu.

Selle mudeli eeliseks on see, et puudub risk turunduseelarve raiskamiseks. Ainus miinus on müügivihjete hind.

Ja siin on kolm peamist maksetüüpi potentsiaalsetele klientidele:

  1. Tegevuse maksumus- teatud toiming on tasutud;
  2. Maksumus müügivihje kohta- taotlus on tasutud;
  3. Maksumus müügi kohta- müügi fakt on tasutud.

Reeglina sobib selline reklaam järgmist tüüpi ettevõtetele:

  • Interneti-kauplused;
  • teenuseid pakkuvad organisatsioonid;
  • erinevate toodetega saidid, koolituskohad;
  • võrgumänguteenused.

Juhtjuht: milline elukutse

Juhtjuht tegeleb müügivihjete, st potentsiaalsete klientide meelitamisega ettevõttesse. Lisaks tegeleb spetsialist potentsiaalsete klientide kontaktide müügiga.

Sellel erialal on järgmised oskused:

  • juurdepääs klientidele, kes hakkavad pakutavaid teenuseid kasutama;
  • strateegia loomine eesmärgi edendamiseks;
  • kõrge% konversiooniga saitide prototüüpide arendamine;
  • liiklusallikate seadistamine ja reklaami käivitamine;
  • olemasoleva äritegevuse analüüs ja kohandamine.

Juhtjuht saab, mis tähendab, et territoriaalseid piiranguid pole.

Külmad ja kuumad juhtmed

Niisiis, alustame kuumade ja külmade juhtmete arutelu kaugelt. Taotlusi on kahte tüüpi:

  1. Teie ja paljud teie konkurendid olete saanud välksõnumeid. See tähendab, et klient saadab palju rakendusi ja seejärel uurib vastuseid. Külma juhtmeid iseloomustatakse sel viisil.
  2. Saate vastuse inimeselt, kes teile eesmärgiga kirjutas. Selline ostja on valmis ootama, millegi eest maksma ja olema lojaalne. Kuumaid juhtmeid iseloomustatakse sel viisil.

Praktika kohaselt on peaaegu iga teine ​​kuum juht klient. Külmade juhtmetega näeb olukord teistsugune välja, nendest saavad kliendid palju väiksema tõenäosusega. Kuid selline plaan vajab ka juhtmeid.

Kui leiate sellistele klientidele pädeva lähenemise, saab neist ostjaid teha.

Juhtmed võivad olla ka soojad. Sel juhul on klient ostust huvitatud, kuid pole veel lõplikku otsust teinud.

Need ostjad valivad toodete, kaubamärkide vahel. Selliste ostjate veenmiseks peate andma neile toote kohta rohkem teavet, rääkima selle eelistest.

Mis on müügikonversioon?

Mis on müügivihjed, on nüüd selge, kuid müügiga seotud olulised terminid sellega ei lõpe. Olulist rolli mängib ka müügi konverteerimine.

Müügitulemused on oluline osa, mis vastutab ettevõtte positiivse arengu eest. Sissetulekute suurendamisest pole huvitatud mitte ainult ettevõtete omanikud, vaid ka teised tööprotsessis osalejad.

Seetõttu suunavad nad tulu teenimiseks oma jõupingutused müügi kontrolli alla. Kuna peate regulaarselt jälgima, kuidas teatud toote või teenuse esemeid müüakse.

Siin on peamised tegurid, mis müüki positiivselt mõjutavad:

  • kvaliteet;
  • hinnakujunduse põhimõte;
  • disain;
  • teenindustase;
  • töötajate professionaalsus;
  • ulatus.

Neid tegureid tuleb hoida kontrolli all. Ja selleks, et arvudes oleks täpne analüüs, peate kasutama jõudluse mõõtmise meetodeid.

Müük võimaldab tuvastada suhte võimaliku ja tegeliku kliendi vahel. Tõelised kliendid on need kliendid, kes sooritasid ostu.

Potentsiaalsed kliendid võivad saada ka tõelisteks. Kuid midagi jäi nende teele. Oluline on täpselt välja selgitada, mida.

Iga klient, kes ostu ei soorita, on ettevõtte jaoks kasutamata võimalus. Selle põhjuseks on asjaolu, et ettevõte kaotab tulu. Konversioon võimaldab lugeda kaotatud klientide arvu ja annab materjali põhjuste väljaselgitamiseks.

Selle näitaja olemasolul saab organisatsiooni juht tarbijatelt teatud vastuse. Kui 1000 kliendist ostis midagi vaid 10, siis 99 protsenti klientidest olid rahulolematud, kuna nad ei suutnud mingil põhjusel oma vajadusi rahuldada.

Seejärel võib juht järeldada, et muudatusi on vaja teha.

Konversioon võimaldab teil näha klientide reaktsiooni:

  • kulude korrigeerimine;
  • turundustoimingud;
  • valiku laiendamine;
  • personali arendamine.

Konversiooni suurendamine võimaldab teil muuta potentsiaalsed kliendid tõelisteks klientideks. Ja see tähendab, et ettevõte suudab tulusid suurendada.

Järeldus

Nüüd teate, mis on müügivihjed. Juhid peavad silmas pidama võimalust arendada ettevõtet müügivihjete abil.

Plii genereerimise eelised on järgmised:

  1. Kaetud on suur potentsiaalsete klientide sihtrühm, kuna peaaegu igal inimesel on juurdepääs Internetile.
  2. Võimalus luua pidev klientide juurdevool.
  3. Ei sõltu otsingumootoritest.
  4. Tarbijakontaktide eest maksab klient, ei midagi enamat.
  5. Tegevused on läbipaistvad, tasu on täpsustatud.
  6. Klient ei pea süvenema kodulehe reklaamimise protsessi, ta peab nägema ainult tulemust.
  7. Kasu (klient saab kliendi ostu eest maksta 500 rubla, kuid klient ostab kaupa 3000 rubla eest, hüvitis on 2500 rubla).

Seetõttu on oluline sellesse aspekti süveneda ja seda praktikas rakendada. Saab ju võimalikuks müüki lihtsustada, protsessi lühendada ja riske ettearvatavaks muutes vähendada.

Oleme kõik olnud sellises olukorras, kui naine oli just pliidilt võtnud maitsvad spagetid suussulavate kotlettidega, kõik ilusti taldrikule laotanud ja lauale serveerinud.

Ja niipea, kui tunned halastamatut soovi sellega pistikust võtes tegeleda, heliseb telefonikõne ja teisel pool toru on tüütu müügijuht, kes püüab külma kõnega uusi kliente leida.

Seetõttu tahan täna teile rääkida plii genereerimise meetoditest, mis ei häiri tarbijat ega rebi teda eemale tema armastatud naise valmistatud maitsvast lõuna- või õhtusöögist.

Mis on plii?

Alustame päris algusest. Müügivihje on isik, kellel on oma eelistused ja huvid, mis võivad kattuda teie ettevõtte pakutavate teenuste või toodetega.

See tähendab, et selle asemel, et proovida endale sobivat potentsiaalset klienti komistada, on parem helistada neile, kes on sinust juba vähemalt natukene kuulnud ja on huvitatud lisainfost. Näiteks võisite osaleda veebiküsitluses, et teada saada, kuidas oma auto eest kõige paremini hoolitseda. Kui saite seda küsitlust läbi viinud autofirmalt meili, milles küsitakse, kuidas ettevõte saab aidata teil teie autot hooldada, on see kaasamisviis vähem pealetükkiv ja sobivam, kui kuulete ootamatult sarnaste küsimuste ja soovitustega kõnet. sul pole isegi autot... eks?

Ja ärilisest aspektist vaadatuna võimaldab autofirma küsitluse kaudu kogutud teave teid isikupärastada ja eelnevalt teada saada, mida teile kui potentsiaalsele kliendile pakkuda saab.

Kui keegi, kellel pole turundusega midagi pistmist, küsib, mida ma teen, vastan sageli, et loon sisu müügivihjete genereerimiseks, ja siis nad kas lõpetavad minuga rääkimise või vaatavad mind hämmeldunult.

Selle asemel soovitan teil vastata "Ma töötan selle nimel, et leida ainulaadseid viise inimeste meelitamiseks oma ettevõttesse. Ma tahan neile pakkuda tooteid, millest nad tõesti huvitatud on, seega pean esmalt veidi uurima ja üles kütma ka nende huvi minu kaubamärgi vastu!

See on tavaliselt inimestele arusaadavam ja tähistab . See on viis potentsiaalsete klientide soojendamiseks, tutvustades neid teile. Näidates üles loomulikku huvi teie ettevõtte vastu, hakkavad nad suhtlema (teie ettevõttega), muutes teile hõlpsaks neile midagi osta.

Osana suuremast turundusplaanist langeb müügivihje genereerimine teise faasi. See etapp järgneb pärast seda, kui olete publiku meelitanud ja olete valmis muutma need külastajad müügivihjeteks. Nagu näete alloleval diagrammil, on müügivihje genereerimine põhiline samm lihtsa külastaja muutmisel teie kliendiks.

Kuidas saab müügivihjeid kvalifitseerida?

Nagu te juba teate, on müügivihje inimene, kes on teie ettevõtte toodete või teenuste vastu huvi tundnud. Nüüd arutame selle huvi väljendamise viise.

Kohtuniku sõnul on müügivihje genereerimine teabe kogumine. Seda teavet saab koguda töötaotlusvormi kaudu, mille tööotsija täidab, kliendile kontaktandmete eest vastutasuks antud kupongi kaudu või veebivormi kaudu, mis võimaldab kasutajatel alla laadida õppematerjale.

Need on vaid mõned meetodid, mille abil saate iseloomustada konkreetset külastajat müügivihjena. Lisaks võimaldavad sellised meetodid määrata inimese huvi teie ettevõtte vastu. Vaatame iga stsenaariumi ükshaaval:

3. Sisu: kupongi allalaadimine näitab, et inimesel on otsene huvi teie toote või teenuste, sisu (õpperaamatud või veebiseminarid) vastu, kuid sisu ise ei saa teile sellist teavet anda. Seetõttu peame külastaja huvitaseme tõeliseks määramiseks koguma rohkem teavet.

Need kolm üldist näidet näitavad meile, kuidas müügivihjete genereerimine võib ettevõtteti ja külastajate lõikes erineda. Peate koguma piisavalt teavet, et teha kindlaks, kas inimesel on tõesti huvi või juhib teda lihtsalt kõik, mida tal palutakse täita.

Võtame näiteks. Nad kasutavad müügivihjete loomiseks harivaid veebiseminare ning koguvad potentsiaalsetelt ostjatelt ja müügivihjetelt 7 punkti teavet.

Nagu näete, püüab sihtleht välja selgitada:

  1. Nimi: põhiteave suhtlemiseks
  2. Perekonnanimi: põhiteave suhtlemiseks
  3. E-post: see teave võimaldab teil teenuseid e-posti teel pakkuda
  4. Ettevõtte nimi: see teave võimaldab teil määrata, kuidas ja kas teie toode aitab kliendil kasu saada (kasutatakse enamasti B2B äris)
  5. Ametikoht: teave inimese positsiooni mõistmiseks ettevõtluses, et luua temaga sobiv suhtlus. Igal sidusrühmal on ettevõttes teatud osalus ja seetõttu on teie ettepaneku väljavaated ka inimestel erinevad.
  6. Telefoninumber: Tavaliselt kasutatakse telefoninumbrit ainult tugeva huvi määramisel, mis tagab, et teie kõne ei ole äkiline ja inimesele pealetükkiv.
  7. Projekti ajaskaala: lõpetab küsitluse väga konkreetse küsimusega, mis võimaldab teil otsustada, kuidas juhtiga suhelda.

Kui soovite saada teavet muude, keerukamate teabe kogumise meetodite kohta, samuti seda, mida peate ankeetides küsima, saate selle kohta lugeda siit. Aga jätkame... Lähme tagasi põhitõdede juurde...

Plii genereerimise mehhanism

Nüüd, kui mõistame, kuidas müügivihje genereerimine üldisesse turundusprotsessi sobib, vaatame müügivihje genereerimise protsessi põhikomponente:

1. Sihtleht: maandumine või - see on selline veebileht, kuhu külastaja teatud kavatsustega satub. Kuigi maandumislehti saab kasutada mitmel otstarbel, on üheks sobivaimaks müügivihje genereerimine.

2. Küsimustikud ja vormid: Maandumislehtedel on reeglina mitme välja blanketid, mille täites annab külastaja Sulle oma kontaktandmed ning ühtlasi teatab, et tunneb Sinu ettevõtte vastu huvi.

4. Üleskutse tegevusele: üleskutse tegevusele (või üleskutse tegevusele) on pilt, nupp või sõnum, mis ärgitab saidi külastajat midagi tegema. Kui rääkida müügivihjete genereerimisest, julgustab see komponent külastajaid (jah, arvasite ära!) täitma sihtlehel vormi. Nüüd saate aru, kuidas see kõik on seotud?

Kui olete kõik need elemendid kokku pannud, saate kasutada erinevaid reklaamikanaleid, et linkida ja suunata liiklust oma sihtlehtedele, mis omakorda loovad müügivihjeid. Siin on väike näide müügivihje genereerimisest:

Nüüdseks peaks teil olema idee müügivihje genereerimise mehhanismi toimimisest. Kuid pidage meeles, et see on vaid lähtepunkt ja meil on veel palju õppida. Nii et püsige lainel!

Mis on plii genereerimine ja mis on selle olemus? Millised on müügivihje genereerimise tüübid ja meetodid? Millised teenused pakuvad müügivihje genereerimise teenuseid?

Tere kallid lugejad! Ajakirja HeatherBober autor Aleksandr Berežnov on taas teiega. Täna räägin teile Interneti-turunduse uuest suunast - müügivihjete genereerimisest.

Iga ettevõtja soovib tuua ettevõttesse võimalikult palju kliente. Rahulolevad kliendid on heaolu võti. Ja olete valmis nende eest 100% andma. Aga kust leida, kuidas neid inimesi meelitada?

Mõelge sellele – kui teie konkurendid kulutavad eelarvet kallitele tele- ja raadioreklaamidele, võite neist mööduda ja luua eduka äri. Ja kõik see - pädeva süsteemi abil potentsiaalsete klientide meelitamiseks.

1. Mis on plii genereerimine – kontseptsiooni täielik kirjeldus

Plii genereerimise kontseptsioon Plii genereerimine) jõudis meieni Lääne turundajatelt potentsiaalsete klientide voo juhtimise vahendina.

Pange tähele, et müügivihje ei ole veel klient, kuid kui teil õnnestub teda meelitada, võib sellest saada.

Tavalisest inimesest saab juht, kui:

  • näha teavet teie ja teie teenuste kohta võrgus või võrguühenduseta;
  • hakkab neid teenuseid vajama, st. jõuda oma sihtrühmani;
  • külastage saiti või helistage;
  • jätke tagasiside saamiseks taotlus või kontaktid, tellige e-posti uudiskiri.

Loomulikud küsimused – mida tuleb teha, et võimalikult palju rakendusi ligi meelitada? Kust neid otsida? Kuidas panna miljoneid kasutajaid enda müügivihjeteks? Kuidas end väljendada, et nende tähelepanu köita? Need probleemid lahendatakse müügivihje genereerimisega – müügivihjete ligimeelitamise või genereerimisega.

Enne uuest äriprotsessist rääkimist tahaksin teha ühe olulise märkuse:

Müügivihje genereerimine iseenesest ei tööta - see vajab sobivat "keskkonda": saidi kvaliteetset sisu, viiruspostitusi, huvitavaid pakkumisi, ettevõtte identiteeti ja muid turunduse tugitööriistu.

2. Klientide (vihjete) meelitamise tüübid ja meetodid

Kui arvate, et müügivihje genereerimine sobib ainult suurtele ettevõtetele, osalustele ja teistele hiiglastele, siis eksite. Plii genereerimist vajavad sama hästi ka nurgatagune kohvik, erahambaravi, ökotoodete pood või puhastusagentuur.

Kust me siis oma juhtmeid võtame? Kõige sagedamini - Internetist, sest just see meetod võimaldab teil kontrollida voogu ja konversiooni (potentsiaalsete klientide ja tegelike klientide suhe). Ja see tähendab iga kliendi meelitamise kulusid.

Kõige populaarsemad liiklusallikad (kanalid klientide meelitamiseks veebist):

  1. kontekstuaalne reklaam. Kasutaja otsib Internetist kaupu ja teenuseid. Kui tema vajadused langevad kokku teie pakkumisega (ta otsib laste ortopeedilisi jalatseid ja teie müüte just selliseid), annab otsingumootor abivalmilt selle konkreetse kuulutuse. See, kas ta sellel klõpsab või mitte, sõltub teie pakkumise atraktiivsusest. Tavaliselt on reklaami näitamised tasuta, tasutakse ainult reklaamil tehtud tegeliku kliki eest. Kõige populaarsemad kontekstuaalse reklaami allikad: Yandex.Direct, GoogleAdwords. Oleme juba kirjutanud üksikasjalikumalt, kuidas see töötab ja kuidas see toimib.
  2. Sihitud reklaam. Kas teie publik on 25–35-aastased naised, kes elavad Samaras ja õppisid SamSU-s? Tänu suunatud (sõnast siht - eesmärk) reklaamile näidatakse teie reklaami ainult neile, mitte kellelegi teisele. Olete oma sihtrühmas õigus. Sihitud reklaam on saadaval sotsiaalvõrgustikes, kus kasutajad avaldavad oma andmed: vanus, sugu, sotsiaalne staatus: Vkontakte, Facebook, Odnoklassniki.
  3. Blogid ja muud Interneti-turunduse tööriistad. Hea artikkel lugupeetud blogijalt, huvitav e-kirja uudiskiri, ahvatlev pakkumine kogukonna voos.
  4. Saidid-agregaatorid: Yandex.Market, Ozon, Carprice, Avito, Mednow, muud spetsiaalsed või üldised saidid, mis koguvad reklaame ja pakkumisi.
  5. Pliivahetus. Koht, kus kontakte müüakse ja ostetakse (jah, nii lihtne see ongi). Juhtivad müüjad on populaarsed suure külastajate arvuga ajaveebipidajad, tohutute inimeste kontaktide andmebaasidega koondajad. Peamine nõue on, et kõik need kontaktid peavad olema huvitatud tootest või teenusest. Kui tegelete advokaadiga, siis peaksid teie müügivihjed olema kuskil õigusteenuseid taotlenud ja oma andmed jätnud (osalege küsitluses või reklaamikampaanias, tellige uudiskiri). Sellised andmed on müügi- ja ostuobjektid pliibörsidel.

Kõik need allikad, kui neid õigesti kasutada, viivad potentsiaalsed kliendid selleni kokkupandavad võrgud.

Need sisaldavad:

  • Sihtlehed ehk teisisõnu üheleheküljelised esitlussaidid, kuhu inimesed teie reklaamil klõpsates lähevad. Kui müüte prille ja käivitate suvel kampaania "päikeseprillid kingituseks", saate lisaks põhilehele luua eraldi üheleheküljelise lehe, kus kirjeldatakse üksikasjalikult päikeseprillide tüüpe, tüüpe, värve, ja teie reklaami esitatakse. Sellise lehe eesmärk on julgustada külastajat jätma päringut või vähemalt oma andmeid - telefon, e-kiri, logima sisse sotsiaalvõrgustikes oleva profiili kaudu. Nii saab juhtima varem tundmatust inimesest. Maandumisleht on vajalik ka reklaamikampaania maksumuse arvutamiseks.
  • Peamised saidi seaded. Hüpikaken veebikonsultandiga, tagasiside tellimise pakkumine, volituse taotlus sotsiaalvõrgustiku kaudu - kõik need on potentsiaalsete klientide kontaktide kogumiseks potentsiaalsete klientide kontaktide kogumise "nipid".

Kirjeldatud meetodid sobivad müügivihjete leidmiseks ja meelitamiseks Internetis. On olemas võrguühenduseta meetodeid: tele- ja raadioreklaam, bännerid, paberkirjad ja muud tüüpi tuttavad reklaamid. Nende peamine puudus on suutmatus arvutada ühe kliendi meelitamise kulusid, kuna traditsiooniline reklaam on enamasti suunatud piiramatule inimeste ringile ja võtab meilt võimaluse igaühega isiklikult ühendust võtta.

3. Praktilised näited plii genereerimisest

Et näidata teile, kuidas müügivihje genereerimine praktikas töötab, vaatame mõnda praktilist näidet.

Näide 1. Reklaamikampaania "Päikeseprillid – massidele!"

Ettevõte "Punktid kõigile" areneb edukalt. Tal on 5 müügikohta Moskva kaubanduskeskustes, veebipood. Suvehooajaks otsustati läbi viia kampaania "Päikeseprillid massidele!", et suurendada läbimüüki, tõsta brändi tuntust ning meelitada uusi kliente teistele toodetele.

Esimene asi, millest ettevõtte turundaja alustab, on märksõnade nimekirja koostamine. Märksõna näitamiste statistika teenus "wordstat.yandex" tagastab päringu "Päikeseprillid" jaoks järgmised kombinatsioonid:

  • päikeseprillid - 60 tuhat taotlust;
  • päikeseprillid - 17 tuhat taotlust;
  • osta päikeseprille - 2 tuhat taotlust;
  • meeste päikeseprillid - 1 tuhat taotlust;
  • naiste päikeseprillid - 1 tuhat taotlust.

Kuna veebipood tarnib kaupa üle kogu riigi, ei ole vaja piirkondi eraldi valida. Nüüd kuvatakse kasutajatele, kes on need fraasid Yandexis sisestanud, eelnevalt kinnitatud reklaam: " Osta kuni 01.07.2016 päikeseprillid 50% soodsamalt».

Seda reklaami näidati esimese kuu jooksul 400 korda. 100 korda läks see saidile (iga neljas kasutaja). Need 100 inimest võivad lähitulevikus saada meie müügivihjeteks eeldusel, et neile meeldib hind, tarnetingimused, veebilehe kujundus jne.

100 inimesest sooritas ostu 3, 1 helistas kontorisse, 2 jätsid oma e-kirja tagasiside vormi, 3 võttis ühendust veebikonsultandiga. Kokku saime 9 müügivihjet (neist 3 on juba kliendid).

Näide 2. Reklaamikampaania "Läätsed"

Sama prillifirma otsustas müüki hoogustada.

Tulemus tundus ettevõtte juhtkonnale ebapiisav. Või ehk teab see müügivihjete genereerimise motot: “Kliente pole kunagi liiga palju”? Otsustasin proovida teisi liikluskanaleid. Selleks valiti välja reklaamikampaania "Läätsed", mis viiakse ellu sotsiaalvõrgustikus Vkontakte.

Siin loodi reklaam "Sünnipäeval kingituseks iga teine ​​objektiiv." Sihtrühmaks on valitud üle 18-aastased Venemaal elavad naised, kellel on järgmisel nädalal sünnipäev. Reklaamil tehtud klikkide eest tasumine on määratud.

Paigutamise nädala jooksul klikkis kuulutusele 300 inimest, 6 ostsid kampaaniaks objektiivid, 5 osales küsitluses, 5 helistas kontorisse. Kõik 16 inimest on müügivihjed, kellest 6 on edukad kliendid.

Näide 3. Reklaamikampaania "Teemantidega prillid"

Juhtkonnale meeldisid uued viisid müügivihjete meelitamiseks ja nad soovisid proovida teist võimalust. Seekord otsustati riskida ja börsilt müügivihjeid osta. Nendel eesmärkidel loodi kolmas reklaamikampaania "Punktid teemantidega".

Pärast ühel börsil registreerumist esitas turundaja ostutaotluse, märkides järgmised parameetrid:

  • sugu: ükskõik milline;
  • vanus - alates 30 aastast;
  • elukohapiirkond: Moskva ja Peterburi;
  • vajalikud kontaktid: telefon ja e-post;
  • töö olemasolu (soovitav);
  • perekonnaseis: omada elukaaslast;
  • huvitatud kvaliteetsete ja ilusate prillide ostmisest.

Börs määras plii hinnaks 600 rubla. Esitati 50 kontakti. Turundaja saatis neile pakkumised osta teemantidega kaetud oimutega prillid, reklaamides neid kui võimalikku sünnipäevakingitust kallimale või endale. Helistati potentsiaalsetele klientidele. Selle tulemusena tegi tellimuse 11 inimest.

Allpool annan praktiliste näidetena arvutused, mis kajastavad iga 3 reklaamikampaania tulemusi.

4. Plii genereerimise eelised ja puudused

Nagu iga inimlooming, on ka plii genereerimine ebatäiuslik. Seda tuleks pidada üheks võimaluseks klientide meelitamiseks oma ettevõttesse. Üks viise, kuid mitte ainus.

Mõelge plii genereerimise eelistele ja puudustele tabeli kujul

Kui olete Interneti-turunduse professionaal, oskate töötada numbritega ja leida õigeid kanaleid klientide meelitamiseks, siis see tööriist aitab teil turundaja või ettevõtte omanikuna kasumit suurendada ja reklaamikulusid tagasi saada.

5. Müügivihjete maksumuse arvutamine konkreetsete näidete põhjal (CPL-mudel)

Internetipõhise müügivihje genereerimise peamine eelis on võimalus arvutada iga potentsiaalse kliendi hind. Kuidas seda teha?

Interneti-turunduses on makse arvutamiseks mitu võimalust:

  1. CPA-mudel (Cost per Acquisition). Ostu tasumine. Müügivihje peab sooritama ostu või jätma taotluse teie saidile. Mõnel juhul - hääletusel osalemiseks liituge meililistiga, vastasel juhul jätke oma kontaktid.
  2. CPC-mudel (Cast per Click). Maksa kliki eest. Siin on kõik palju lihtsam - kasutaja klikib teie reklaamil - summa debiteeritakse kontolt. Mida see kasutaja järgmisena teeb – jätab päringu või sulgeb kohe lehe – müüjat ei huvita.
  3. CPL-mudel (kulu müügivihje kohta). Tasu kliendi kontakti, õigemini kontaktandmete ja tulevase kliendi sotsiaalse portree eest. CPL on turu nõuetele vastava plii tootmise kvaliteedi peamine näitaja. On kontakt - on makse. Juht "katki läks", jättes enda kohta teavet - raha jääb teile.

Kui meelitate oma ettevõttesse kliente müügivihje genereerimise abil, on teil kasulik õppida, kuidas arvutada müügivihje maksumust CPL-mudeli abil.

Selle turundustööriista abil meelitatud klientidega tehtud tehingute arvu jälgimiseks on lisaks maandumisele (üheleheküljeline sait) soovitatav eraldage eraldi telefoninumber, mida kuvatakse ainult konkreetse reklaamikampaania raames. Seejärel saate täpselt kokku lugeda oma sihtlehe müügivihjete ja potentsiaalsete klientide tehtud kõnede arvu.

Lubage mul teile meelde tuletada, et mitte kõik rakendused ei muutu klientideks. CPL-i mudel arvestab müügivihjete maksumusega - potentsiaalsed kliendid. Müügivihje kliendiks muutmise kulu on eraldi kuluartikkel ja teine ​​teema.

Seega arvutame ühe müügivihje maksumuse, kasutades näitena Päikeseprillide reklaamikampaaniat.

Teadaolevad andmed:

  • reklaamil tehtud klikkide arv (kajastub mõõdikus) - 100 klikki;
  • kliki hind (CPC, määratud reklaamikampaania seadetes) - 150 rubla;
  • müügivihjete arv (arvestatakse saidil olevate rakenduste arvu pluss kõnede arvu. Selleks on vaja eraldi maandumislehte ja eraldi telefoninumbrit) - 9 müügivihjet.

Tegevus 1. Arvutame välja kampaania "Päikeseprillid" eelarve: piisab klikkide arvu korrutamisest kliki hinnaga. Saame: Eelarve=100*150=15000 (rubla).

Tegevus 2. Arvutage müügivihje hind (CPL). Siin on kõik lihtne – eelarve tuleb jagada müügivihjete arvuga: 15000/9=1666 (rubla taotluse kohta). Seega on plii maksumus 1666 rubla.

Kas seda on palju või vähe? Õiguspärane küsimus. Sõltub keskmise kontrolli juurdehindlusest. Kui see ei ületa müügivihje hinda (isegi mitte kliendi, vaid ainult müügivihje), muutke kiiresti kas liikluse allikat või reklaami teksti või ülemineku maksumust.

See aitab orienteeruda reklaamikampaania tõhususes. Näitaja nagu konversioon (CTR)- saidi (lehe) külastajate arvu ja kontaktide arvu suhe - rakendusest lahkunud inimesed. Arvutage see kampaania "Päikeseprillid" jaoks:

Tegevus 3. Klikid - 100, müügivihjed - 9. Konversioon (CR) = müügivihjete arv / külastajate arv = 9/100 = 9 (%). Seega on konversioon 9%.

Võrreldes on kõik teada ja ka allika tõhusus.

Koostage kõigi klientide hankimise kanalite võrdlev tabel.

Võtame näiteks meie konteksti abil reklaamitud "Päikeseprillid" ja lisame ka kampaania "Läätsed" ja "Teemantidega prillid"

Näitajad Päikeseprillid läätsed Prillid teemantidega
1 CPL (kliki hind)150 hõõruda.45 hõõruda.600 hõõruda.
2 Üleminekute arv100 300 50
3 Eelarve15 000 hõõruda.13 500 hõõruda.30 000 hõõruda.
4 Juhtmete arv9 16 11
5 CPL (vihje hind)1666 rubla844 hõõruda.2727 rubla
6 CR (konversioon)9 % 5,3 % 22 %

Mida me näeme? “Teemantidega punktid” näitasid vaatamata kõrgele kliki hinnale (kuni 600 rubla) ja kõrgele plii maksumusele (2727 rubla) väga-väga head teisendust.

Objektiivid "kaotavad" teisendamise osas, kuid ühe rakenduse meelitamise kulud on väikesed. Meie "Päikeseprillid" osutusid kõige ebaefektiivsemaks reklaamikampaaniaks - eelarve on suurem, nagu ka plii maksumus.

Täieliku teabe saamiseks on parem jälgida olukorda dünaamikas. Edenemise nägemiseks tehke sarnane tabel mitme kuu reklaamikampaaniate jaoks. Visake ebaefektiivsed lahendused kohe kõrvale või kohandage vastavalt hooajale, konkurentide tegevusele jne...

6. Kust osta müügivihjeid – müügivihjete genereerimise agentuurid

Olete saanud üldise ettekujutuse müügivihjete genereerimisest ja seda artiklit lugedes proovisite seda tööriista tõenäoliselt ka oma ettevõttes.

  • Kas kontekstuaalne või suunatud reklaam sobib teile?
  • Kas soovite ise juhtivate generatsioonidega tegeleda?
  • Kas olete valmis uut piirkonda uurima?

Kui jah, siis võite selle jaotise vahele jätta. Teie tulevikuplaanid on põhitõdede õppimine SMM ja SEO.

Kuid kui tööhõive ei võimalda teil sellesse põnevasse protsessi oma peaga sukelduda, on parem palgata ettevõte, mis pakub integreeritud lähenemisviisi - müügivihjete voogu kõikidest liiklusallikatest alates sihtlehe ja sisu loomisest kuni Yandexini. Otsesed ja sotsiaalsed võrgustikud.

Selliseid ettevõtteid nimetatakse juhtivate generatsiooni agentuurid . Mille poolest need erinevad börsidest? Börsi põhiülesanne on viia rakenduste ostja ja müüja ühte kohta kokku, aidata neil üksteist leida, saades selle eest oma vahendustasu. Börsil ostate lihtsalt müügivihjeid. Agentuur pakub müügivihjete genereerimise teenuseid kõikidest allikatest, sealhulgas samadest börsidest.

Kui mõtlete võtmed-kätte rakenduste ostmisele, siis sellised agentuurid sobivad teie eest "jämedat" tööd tegema: märksõnade valimiseks, reklaamide koostamiseks ja paigutamiseks, maandumislehe loomiseks, toimivuse jälgimiseks. Kuid on asju, mida peate ikkagi ise tegema, kui soovite, et kulud end ära tasuks:

  1. Kontrollige märksõnade loendit põhjalikult. Taotluste arvu võrdlemiseks sisestage Wordstati kõik soovitatud võtmed.
  2. Looge sihtkliendist portree, millele see või teine ​​reklaamikampaania on orienteeritud.
  3. Enne käivitamist kontrollige, kas reklaamid on õiged. Kui kolmandast isikust juht annab vea tõttu või teadmatusest valeandmeid, riskite mitte hankida, vaid kaotada kliente ja mainet;
  4. Kontrollige ühe müügivihje maksumust ja kulutatud vahendite tõhusust. Küsige julgelt, küsige uuesti, küsige uuesti. Sinu raha, sinu reeglid.

Ja mis kõige tähtsam – halastamatult osa ebaefektiivsetest reklaamikampaaniatest, juhtidest ja agentuuridest! Pidage meeles: kõik tellimuste genereerimise teenused peaksid olema keskendunud kasumile. Te ei pea saama sihttaotlusi "linnukese" ja "olemaks nagu kõik tõsised ettevõtted" jaoks.

7. Kuidas alustada müügivihjete genereerimise äri

Kas olete püüdnud oma ettevõttesse kliente meelitada ja kas see teile meeldis? Veelgi enam, sul läheb väga hästi, kas sattusid ja otsustasid uue suuna arendada? Kas te ei tea, kust alustada? Teil on mitu võimalust.

  • Plii müük: luua kvaliteetse sisuga veebisait, reklaamida seda otsingus, luues külastajate ja lugejate voo. Müüge neid kontakte huvitatud ostjatele börsi, agentuuride, vabakutseliste kaudu. Peamine probleem: kvaliteetsed tekstid nõuavad aega, professionaalsust ja kannatlikkust. Peate töötama pikka aega, kuid rakenduste voog on kvaliteetne.
  • Avage müügivihjete genereerimise agentuur, pakkudes teenust potentsiaalsete klientide meelitamiseks võtmed kätte põhimõttel. Peate valdama kõiki liiklusallikaid, õppima nendega töötama. Kuid peamine ülesanne on leida kliente. Nagu juba aru saite, saate selleks kasutada oma lemmikrakenduste põlvkonda. Peamine probleem: leidke kliente, kes on piisavalt rikkad, et lubada endale keerukat turundust, kuid mitte nii vaesed, et nad ei saaks endale isegi müügivihjete genereerimist lubada.
  • Õpetage kõigile seda kunsti. Saate salvestada mitmeid tasuta õppetundidega videoid, postitades need Youtube'i. Loomulikult arendage välja maandumisleht ja meelitage sellele rakendusi. Peamine probleem: veenda inimesi, et nad saavad raha teenida uuel erialal ja mitte tembeldada "lahutuseks". Haridusse investeerides tahavad inimesed lahendust ja teie annate neile "lihtsalt" vahendid selle lahenduse leidmiseks.
  • Looge potentsiaalsete klientide kontaktide müügiks börs. Esmalt peate andmed ostma, valikuliselt kontrollima nende autentsust ja seejärel müüki panema. Skeem on sama: veebisait (maandumisleht), potentsiaalsete klientide meelitamine, ostmine ja müümine. Peamine probleem: rebitakse müüjate vahel, kes arvavad, et nende müügivihjed on täiuslikud, ja ostjate vahel, kes arvavad teisiti.

Ettevõte peab olema kasumlik. Seetõttu võtke aega, iga edukas projekt nõuab ettevalmistust:

  1. Äriplaani koostamine. Kellele kavatsete oma teenuseid müüa? Mis hinnaga? Kes on teie kliendid? Kuidas kavatsete neid meelitada? Kui palju investeeringuid peate tegema ja kui kiiresti need tasuvad? Personali kogus, kvaliteet. Optimistlikud ja pessimistlikud prognoosid. Olen sellest varem kirjutanud.
  2. Ettevõtte registreerimine. IP või LLC? Maksusüsteem. Üldkulud, müügivälised ja müügikulud, teenuste struktuur. või kirjutasime eelmistes artiklites.
  3. Turu uuring. Kes on teie konkurendid? Millised on tugevad ja nõrgad küljed? Turu suutlikkus, segmenteerimine, nišš, mida kavatsete hõivata.

Ettevalmistuse oluline osa on treeningud. Tuvastage teadmiste lüngad ja kõrvaldage need. Kui raamatupidamist saab üle kanda, siis esmakordne põhitegevus on teie vastutusel. Kust saab õppida, kuidas kliente genereerida? Seda arutatakse edasi.

8. Lead Generation Academy ja muud saadaolevad õppimisviisid

Kuidas saada põhjalikke ja täielikke teadmisi müügivihje genereerimise kõigi nüansside kohta? - Õppige end tõestanud meistritelt, kes selgitavad, närivad, näitavad ja räägivad. Enamasti toimub koolitus veebis ning koosneb õppetundidest ja kodutöödest.

Suurtest haridusprojektidest paistab silma Lead Generation Academy. “Maitsvad” pakkumised, miljonite lubadused, suurepärane tagasiside osalejatelt – tahan kohe õppima minna.

Kuid maagiat pole. Ükskõik, kas õpid akadeemias või mõnes muus õppeasutuses, pea meeles: uppujate päästmine on uppujate endi töö. Selleks, et koolitus annaks tulemusi ja ei tooks pettumusi, järgige neid lihtsaid soovitusi:

  • ära oota õpetajatelt valmisretsepte mis viib teid helgema tulevikuni ilma teiepoolsete investeeringuteta. Peate ise kõvasti tööd tegema, katsetama, vigu tegema, oma meetodeid välja töötama. Ja kui otsustate ikkagi oma ettevõtte alustada, vajate ka materiaalseid investeeringuid.
  • otsustada, mida teha tahad, leida oma äri, idee. Kas need on müügivihjete genereerimise teenused või kavatsete oma olemasolevasse ärisse kliente meelitada, avada uue? Ilma ideeta on õppetunnid vaid pooleldi kasulikud.

Teine tõhus (ja tasuta) õppimisviis on eneseharimine. Internet on täis artikleid, ajaveebe ja videoõpetusi, mis annavad teile täieliku arusaamise sellest Interneti-turunduse tehnikast ning teie visadus, kannatlikkus ja praktika (rohkem harjutamist!) muudavad teid järk-järgult professionaalseks juhtivjuhiks.

Siis hakkad aru saama, kes on kes, kuhu saab nõu saamiseks pöörduda ja kogemuste eest raha anda.

9. Järeldus

Plii genereerimine on turunduses kasvav valdkond, mille ülesandeks on meelitada kliente ärisse . See on oluline nii ettevõtte turundajate kui ka selle otseste omanike (juhtide) jaoks.

Juhtmed- need on potentsiaalsed kliendid, kes on teenusest huvitatud ja on andnud tagasiside saamiseks oma kontaktid.

See potentsiaalsete ostjate kontaktide hankimise meetod on kasulik ainult siis, kui seda kasutatakse õigesti. On vaja hoolikalt uurida tööriistu ja mis kõige tähtsam, arvutada tõhusus rahaliselt.

Massilise plii genereerimise allikad: sotsiaalvõrgustikud, ajaveebid, müügivihjete vahetus, kontekstuaalne reklaam. Kõik need kanalid peaksid potentsiaalsed kliendid juhtima kas teie põhiveebisaidile või spetsiaalselt reklaamikampaania jaoks loodud maandumislehele.

Need, kes on selle Interneti-turunduse tööriista tarkuse omandanud, saavad õige lähenemisviisiga avada mitut tüüpi äri, mis on artiklis ülalpool loetletud.

Peamine retsept uue eriala omandamiseks: pingutage, harjutate ja idee, mille rakenduste genereerimise abil ellu viite. Mitte ükski koolituskeskus ja kõige professionaalsem juhtjuht ei anna valmis retsepte. Kõik teie kätes!

Kui see artikkel oli teile kasulik, jätke oma tagasiside kommentaaridesse. See on meie jaoks väga oluline, tänan teid juba ette.