Sihitud VKontakte reklaam, kuidas seda tõhusalt kasutada ja milleks see kõige paremini sobib. Sihitud reklaam VKontakte'is: üksikasjalikud juhised seadistamiseks ja käivitamiseks Kuidas VKontakte'i rühma jaoks reklaami õigesti seadistada

Tere! Kui otsustate Vkontakte'is sihitud reklaami seadistada, tekib kohe palju küsimusi. Kui palju raha on vaja reklaamikampaania alustamiseks? Millised sätted tuleks valida ja milliseid ignoreerida, arvestades minu individuaalset projekti? Kuidas pilte valida? Milline pildivorming on parim? Mis on CTR ja mis on CPM, mis vahe on ja mida valida? Mis on uuesti sihtimine ja kuidas seda kasutada? Selleks, et säästa teid tarbetu sebimise eest, käsitleme kõiki neid probleeme ja mitte ainult selles artiklis.

Skeptikud ütlevad: "Ma proovisin! Sihitud reklaamid ei tööta! Ma kulutasin palju raha." Kallid seltsimehed, jõehobu käes viiul ei mängi! Proovisin - see ei töötanud, ei tähenda üldse, et see ei tööta. Nii et kuskil nad tegid vea. Tuhanded ettevõtted Vkontakte'is kasutavad seda tööriista ja saavad kliente iga päev. See nõuab vaid natuke kannatlikkust ja oskusi.

Vahepeal on siin see infograafik:

Samuti tahan hoiatada inimesi, kes alles proovivad veebireklaami. Esiteks soovitan teile sellist reklaamikanalit, et peaksite kõigepealt selles suunas töötama. Sihitud reklaam on rohkem "pika liiklusega" ja mõnes nišis suudab see siiski konkureerida kontekstuaalse reklaamiga külastaja ostjaks muutmise kiiruses. Kuid enamikul juhtudel on parem alustada kontekstuaalsest reklaamist ja alles seejärel ühendada sihitud reklaam. Ja hulga kontekstuaalse reklaami ja Vkontakte sihtimise kasutamine aitab tõhusust märkimisväärselt suurendada. Ma räägin sellest järgmises artiklis, sest nüüd on teile raske kõigist peensustest rääkida, kuid annan teile mõned juhised. Niisiis, alustame.

Liikumise hõlbustamiseks jagame kogu protsessi tinglikult kaheks etapiks. Nimelt:

  1. Koolitus: põhitingimused, reklaamide testimise ettevalmistamine, reklaamikonto loomine.
  2. Kohandamine: Vaatame läbi põhilised sihtimisseaded, reklaamivormingud, piltide ja pealkirjade testi koostamine ning ka näitamiste või klikkide strateegiad.

Ettevalmistus ja tähtajad

Mõned teooriad ja arvud:

CTR on klikkide ja näitamiste suhe, mõõdetuna protsentides. Näiteks 1000 näitamise pealt saite 20 klikki. 20/1000*100 = 2%. Seda indikaatorit on displeireklaami vormingu valimisel oluline arvestada. Kliki kohta reklaamimisel pole see nii oluline, sest. see ei mõjuta CPC-d.

CPC – ülemineku hind. Oluline on alati arvestada, muidu võib miinusesse minna.

Loome reklaamikonto

Avage vasakpoolses menüüs "Seaded" ja alt otsime linki "Reklaam".

Klõpsake nuppu "Sihitud reklaam". "Loo reklaam". Esimene samm on luua reklaam, mitte konto. Soovitan lihtsalt luua reklaam kohe ilma seadeid määramata, et teil oleks reklaamikonto.


toiduvalmistamise pildid

Saate valida kaks võimalust. Esiteks otsige ise pilte kõigist teile kättesaadavatest ressurssidest (alates fotopankadest kuni banaalse pildiotsinguni otsingumootoris) ja seejärel valmistage pildid Photoshopis ette. Või võite kasutada see mega mugav teenus, alustuseks piisab tasuta versioonist. Teenusel ma nüüd pikemalt ei peatu, kui soovite, saate sellest aru, see on intuitiivne.

Piltide ja pealkirjade testimine

Kampaania tõhusamaks seadistamiseks on oluline katsetada pilte ja pealkirju. Testi jaoks peame valmistuma. Test käib järgmiselt.

  • Valige vähemalt 5 pilti. Testime viit sama pealkirjaga pilti.
  • Ja mõtle välja vähemalt 5 pealkirja. Testime viit pealkirja sama pildiga.
  • Pärast seda, kui olete testinud, millised pildid ja pealkirjad olid kõige rohkem klõpsatavad, ühendame kõige rohkem klõpsatava pealkirja ja kõige rohkem klõpsatava pildi. Nii saame kõige tõhusama reklaami.

Ideaalis peate testima vähemalt 15 pilti ja 15 pealkirja. Kuid esmakordseks mõistmiseks piisab viiest.

Seadistamine

Praeguseks on saidi ja rühma jaoks 5 reklaamivormingu valikut.

  • pilt ja tekst. Neid kasutatakse peamiselt siis, kui peate reklaamis selgelt selgitama, millega tegu;
  • suur pilt. See formaat on hea, sest tõmbab tähelepanu palju paremini kui eelmine. Kuid sellel on märkimisväärne puudus - tähemärgi piirang on ainult 25. Samuti saate pildile kirjutada teksti, mis avardab oluliselt selle valiku võimalusi;
  • Eksklusiivne formaat. Sel juhul edastatakse teie reklaam kasutajale ühes eksemplaris, ilma konkurentideta. Negatiivne külg on see, et see on kaks korda kallim;
  • Kogukonna edendamine. See vorming sobib ainult kogukondadele, seda kasutades ei saa saiti reklaamida. Peamine erinevus seisneb selles, et kasutaja saab teie kogukonnaga liituda ilma lingil klõpsamata. Kohe kuulutuses on nupp "Liitu";
  • Ja lõpuks eriline formaat! Kui teie sihtrühm on üle 100 tuhande, siis soovitan proovida! Seda edastatakse mitte vasakpoolses veerus, nagu muud vormingud, vaid kasutaja uudistevoos, mis suurendab oluliselt CTR-i. See valik töötab ka ainult kogukondade jaoks.

Valige kuulutuse teema

Põhimõtteliselt võib selle sammu vahele jätta, kuid kasulik on valida teema ja alajaotis. Kui teema ja alajaotis on määratud, on modereerimine kiirem.

Meie sihtrühma geograafia valimine

Selles plokis saate valida linnad, kus soovite reklaamida, linnaosad, metroojaamad ja isegi oma linna tänavad. See on vajalik, kui teil on kohalik ettevõte, näiteks kohvik. Sel juhul peate häälestama kitsale ringile inimesi, kes ei pea pool linna teie juurde sõitma. Siin saate ka ebaolulised reklaamid ära lõigata. Näiteks müüte mõnda haruldast toodet, olles eelnevalt selle Hiinast ostnud. Sel juhul on väga kasulik suured linnad ära lõigata, sest. neil on väga hea valik ja nad võivad osta sama toote koos kohaletoimetamisega oma linnas ja sageli odavamalt. Selleks peate veerus "välistama" valima linnad, mida soovite oma reklaamikampaaniast välja jätta.

Demograafia seadistamine

Soo ja vanusega on kõik selge. Kuid selles plokis on väga huvitavad seaded, näiteks sünnipäev. Võime teha linnukese sünnipäeva kasti. Ja kuulutusse kirjuta näiteks: "Sünnipäeva auks 10% allahindlust." Sellised reklaamid suurendavad klikkimise määra, kuna. isikupärastame need. Valides oma perekonnaseisu, saate parandada ka oma vahelduvvoolu asjakohasust. Näiteks pole mõtet reklaamida pereinimestele mõeldud tutvumissaiti. Noh, vähemalt sageli)

Huvid

Noh, lõpuks jõudsime kohale :) Minu arvates on see traditsioonilises sihtimises kõige olulisem ja kasulikum plokk. Nii et räägime sellest nii üksikasjalikult kui võimalik. Nii et lähme.

Huvikategooriad

Vkontakte algoritm arvestab pidevalt iga konkreetse kasutaja kaasamist teatud kategooriate postitustesse. Näiteks kui inimene pidevalt meeldib, kommenteerib, vaatab konkreetset teemat, näiteks kaupu ja teenuseid. Selle seadega saame oma reklaame sihtida selle kasutajasegmendi jaoks! On ju hea? :)

kogukonnad

Saame häälestada vaatajaskonna segmendile, mis on meie konkurendirühmades! See tähendab tegelikult klientide äravõtmist konkurentidelt. Noh, see pole veel kõik! Meie potentsiaalne klient võib olla ka huvipakkuvate kogukondade liige (näiteks ärikogukondade liikmed on potentsiaalsed b2b-teenuste kliendid). Kuid siin peate hoolikalt valima kogukonnad, millele häälestate.

Rakenduse ja veebisaidi sihtimine

Konkreetseid rakendusi sihtides saate teatud juhtudel ka häid tulemusi saavutada. Näiteks saate mänguasja reklaamides sihtida inimesi, kes juba mängivad sarnaseid mänge.

Erand

Näiteks saate välistada inimesed, kes on juba teie tellijad.

väljavaade

Ma ei kasuta seda plokki, sest polnud vajadust. Võib-olla on see teile kasulik.

Reisijad

Kui märgite selle ruudu, edastatakse reklaame inimestele, kes märgivad oma fotosid erinevates kohtades. Mis suurendab võimalust leida maksejõulisem publik.

Järgmine plokk "Haridus ja töö"

Kutsetele häälestades saate lisaks häälestuda ka publikule, kes on teie tootest või teenusest huvitatud. Näiteks inimestel, kes õppisid mõnes eliitülikoolis kõrgepalgalisel erialal, on palju suurem sissetulek kui põhikooliõpetajatel. Sama kehtib ka teatud ametikohal või teatud ettevõttes töötavate inimeste kohta.

Lisavalikud

  • Taassihtimisrühmad. See seade väärib eraldi artiklit. Lühidalt, saate koguda eraldi kasutajabaasi, kellele teie reklaam edastatakse. Seda saab teha kas teatud tarkvara abil või installides esmalt oma saidile uuesti sihtimiskoodi.
  • Erandiga. Samuti saame välistada inimesed, kellele me ei soovi oma reklaame näidata. Näiteks inimestele, kes on juba meie kogukonnaga liitunud.
  • Seadmed. Kui valime siia Apple'i seadmete omanikud või nutitelefonide omanikud, siis saame veelgi täpsemalt häälestuda maksejõulisele publikule.

Tavaliselt ignoreerin selle ploki ülejäänud seadeid lihtsalt seetõttu, et ma pole veel selliste reklaamikampaaniatega kokku puutunud.

Hinna ja asukoha määramine

Kas muljete või üleminekute jaoks?

Peame valima näitamiste ja klikkide hinna. Kui need on õigesti seadistatud, on näitamiste reklaamid sageli tõhusamad kui klõpsude reklaamid. Kuid on ka erandeid, näiteks kui teie vaatajaskond on üle 500 tuhande, on mõttekas reklaame klikkide osas testida. Soovitan valida reklaamiplatvormid ainult Vkontakte'is.

Ülekandekulu.

Algajate peamine viga on see, et nad jätavad Vkontakte pakutava hinna. Seetõttu peavad paljud Vkontakte reklaami ebamõistlikult kalliks. Tegelikult peate juhinduma lihtsast valemist: jagage pakutud summa (üleminek või 1000 näitamise kohta) umbes 10-ga. See tähendab, et kui Vkontakte soovitab 1000 kuvamise hinnaks 12 rubla, saate määrata 1,2 rubla. ja kui jäljendid keeratakse normaalselt lahti (vähemalt 1 jäljend sekundis), siis jätame selle nii, nagu on. Kui ei, siis paneme hinna veidi kõrgemaks ja nii edasi, kuni muljed normaalselt välja lülituvad.

Klõpsake "Loo reklaam" ja seejärel käivitage reklaam modereerimiseks.

Lugupidamisega Vladimir Kondratenko

Sotsiaalmeedial on suur vaatajaskond. See loob ettevõtjatele tohutuid võimalusi. Lõppude lõpuks pakub õigesti seadistatud reklaamikampaania ettevõttele kliente pikaks ajaks. Kuid sellel on negatiivne külg - isegi väiksemad vead seadistustes põhjustavad eelarve tühja "äravoolu". Peate suutma VKontakte reklaami õigesti sihtida. Seetõttu käsitleme artiklis peamisi sihtimisvõimalusi.

Reklaami tüübid

Sihtimine on tööriist sihtrühma peeneks segmenteerimiseks. Sellega saate valida kõigi külastajate seast, kes meile sobivad vastavalt inimeste eesmärkidele. Peale selle kontrollitakse saadud rühma mittesihttarbijaid täiendavalt. Ja see tähendab, et teie bännerit näevad ainult tõeliselt huvitatud inimesed.

VK lehtedel

Siin on kolme tüüpi sihitud reklaami VKontakte seadistus:

  1. Lisa. Sobib sisemängude ja suhtlusvõrgustike teenuste reklaamimiseks.
  2. kogukond. Mõeldud rühmade ja tulevaste sündmuste reklaamimiseks.
  3. Väline sait. Universaalne valik, mis võimaldab paigutada lingi mis tahes Interneti-lehele.

Loetletud avaldamismeetodite jaoks on viis välist kuvamisvormingut. Need pole kõigi sihtimistüüpide jaoks saadaval. Ja igal neist on oma omadused. Võrdluse hõlbustamiseks võtame andmed kokku tabelis.

Märge! Piltide suurust ei ole vaja täpselt valida vastavalt tabelis toodud andmetele. See määrab minimaalse eraldusvõime ja kuvasuhte. Ülejäänud on lihtne teha, kasutades kontakti standardseid redigeerimistööriistu.

Iga valiku jaoks määrate pealkirjaks 33 tähemärki. See kuvatakse paksus kirjas.

See on ainult üks viis sihitud reklaamide paigutamiseks VKontakte'i, selle seadistamise üle arutame allpool. Märgime ainult, et selliste reklaamide tõhusus langeb. Selle põhjuseks on kasutajate bänneripimedus. Ebaoluliste linkide sagedase ilmumise tõttu hakkavad inimesed neid alateadlikult ignoreerima. Seetõttu oleme välja töötanud radikaalselt uue reklaamiviisi.

Uudistevoos

Need reklaamid ilmuvad siis, kui sotsiaalvõrgustiku külastajad vaatavad uudiseid. Nad ühinevad tellimuse alusel oma sõprade ja kogukondade väljaannetega. Sageli ei saa kasutajad isegi aru, et nad lähevad üle teenuse eest tasutud sisule. Ekraanitüüpe on nelja tüüpi:

  1. Karussell. See on horisontaalne pael, mis koosneb tootekaartidest. Neid võib olla kolm kuni kümme. Ja igaühe puhul saate näidata kahte hinda: vana ja uus. Nii teavitate kliente allahindlustest.
  2. Salvestamine nupuga. Tundub tavaline postitus. Ainus erinevus on see, et lisate alla nupu tegevusele, näiteks osta või helista. Selle funktsionaalsus on konfigureeritud eraldi.
  3. Universaalne moodul. See on täielikult kooskõlas klassikaliste VKontakte postitustega. Toetab fotosid, tekstikirjeldusi, geosilte ja palju muud.
  4. Taotluste kogumine. Sobib turunduslikuks või hariduslikuks sisuks. See näeb välja nagu vorm, kuhu külastajad sisestavad oma kontaktandmed: alates nimest ja telefoninumbrist kuni elukohariigi ja sünnipäevani.

Erinevalt VKontakte'i lehtedel olevatest bänneritest ei pea te uudistevoo väljaannete jaoks fotot ja pealkirja jäigasse saidimalli sisestama. Seetõttu on reklaamkirjetel üsna paindlikud võimalused.

Sihtrühma seadistamine

Oleme loetlenud kõik võimalikud reklaamitüübid. Nüüd vaatame, kuidas nende abiga VK-s sihtimist seadistada. Nende toimingute tulemusena tagame valitud kuvatüübi kuvamise meid huvitavate kasutajate seas. Selleks segmenteerime sihtrühma mitme parameetri järgi.

Märge! Parem on teha iga potentsiaalsete klientide segmendi jaoks eraldi projekt. See aitab edutamise efektiivsuse analüüsi käigus tööd kiiresti kohandada.

Geograafia

Sotsiaalmeedia kasutajate jälgimiseks on kaks võimalust:

  1. Piirkonna järgi.
  2. Asukoha järgi kaardil.

Esimesel juhul märgime riigi ja linnad. Teises on võimalused palju laiemad. Valime ju asukoha suure täpsusega. Kuni geograafiliste koordinaatideni. Selliseid punkte võib olla kuni sada. Määrake iga neist vahemik. See määrab klientide potentsiaalse asukoha asukoha. Valikud hõlmavad nii piirkondade lisamist kui ka välistamist.

Lisaks määrab teenus asukoha mitte ainult IP-aadressi järgi. Arvesse lähevad profiiliandmed, internetiühenduse asukohad ja valitud piirkonnas viibimise sagedus. Ja see tähendab, et pärast VK-s sihtimise seadistamist Novokuznetski elanike jaoks näevad nad reklaame isegi siis, kui viibivad ajutiselt Moskvas või Peterburis.

demograafia

  • Põrand. Mehed on vähem aktiivsed, kuid ostavad kiiremini. Naised järgivad tõenäolisemalt linke, kuid väiksema tõenäosusega jõuavad tulemuseni.
  • Vanus. Mõjutab otseselt maksevõimet.
  • Perekondlik staatus. Staatus ei vasta alati tõele. Veelgi enam, valik suurendab eelarvet suurusjärgu võrra. Parem on seda kasutada, kui see on hädavajalik. Näiteks pulmaagentuurile või laste animatsioonistuudiole.
  • Sünnipäev. Sobib sellele puhkusele pühendatud kaupadega trükistele.

Võimalusel on vaja juhtida eri kategooria inimesi eraldi projektidesse. Koolitüdrukul ja neljakümneaastasel abielus mehel on ju vaja erinevaid bännerikujundusi.

Huvid

Üldiselt on väga raske öelda, kuidas selle tööriista abil VKontakte'is sihitud reklaami õigesti seadistada. Probleem on selles, et profiili teave täidetakse harva täielikult. See aga ei vasta alati tegelikkusele.

Seetõttu on ainus seade, mis selles jaotises tähelepanu väärib, kuvamine kogukondades. Siin näitame grupid, kuhu meie sihtrühm peaks kuuluma. Lisaks on saadaval nii avalikkuse lisamine kui ka välistamine.

Haridus ja töö

See jaotis väärib tähelepanu ainult lisavõimalusena. Inimesed jätavad selle oma profiili osa suurema tõenäosusega tühjaks. Ja kui nad seda teevad, saab sama positsiooni näidata mitmes variandis. Seetõttu on vajalik sihtrühma lehtede põhjalik analüüs.

Selle meetodi eeliseks on see, et saate sõna otseses mõttes koostada isikliku pöördumise kuulutuses olevale inimesele.

Lisavalikud

Mõne ettevõtte jaoks on oluline mitte niivõrd VKontakte'i sisemise sihtimise kasutamine, kuivõrd võimalus seadistada oma saidi külastajate jaoks uuesti sihtimine. See näeb ette andmebaasi kogutud vaatajaskonnarühmade ühendamise spetsiaalsete skriptide abil.

Külastajate astmed on saadaval brauseri tüübi, operatsioonisüsteemi ja seadme järgi, millest nad sotsiaalvõrgustikku sisenevad. Neid seadeid kasutades segmenteerime potentsiaalsete klientide maksevõimet veelgi. Funktsioon on kasulik ka mängude ja rakenduste arendajatele.

Kuulutuste hinna määramine

Pakutakse kahte võimalust:

  • CPM – näitamiste eest tasumine. Summa määratakse teie postituse iga 1000 vaatamise kohta. Veelgi enam, limiidi abil on ühele inimesele korraldatavate meeleavalduste arv piiratud. See võimaldab välistada sobimatud vaated.
  • CPC – maksa kliki eest. Selle valiku maksumus on palju suurem. Kuid saate garanteeritud ülemineku oma lingile.

Kui hakkate alles välja mõtlema, kuidas VKontakte'is sihitud reklaami käivitada, on parem valida esmalt CPC. Reeglina on see meetod odavam.

VK isiklikul kontol eesmärgi seadmisel näidatakse soovitatav paigutuse maksumus. Sageli on see ülehinnatud. Testrežiimis piisab, kui seada pool selle väärtusest ja vaadata tulemust.

Siin on oluline läbiklõpsamissagedus (CTR) – klikkide arvu ja näitamiste suhe. Madal skoor näitab, et vaatajaskond ei ole teie pakkumisest huvitatud. Sellel on kaks põhjust: sihtgrupp on valesti valitud või bänneri välimus ei stimuleeri üleminekut. See tähendab, et kampaania vajab korrigeerimist.

Niipea kui saavutame CTR-i indikaatori, mille juures vaatamised on klõpsudest odavamad, saame CPM-i hinda muuta.

Reklaamikampaania statistika analüüs

Ilma selle tööriistata pole VK-s sihtreklaami tõhusalt seadistamine võimalik. On suur tõenäosus, et eraldatud eelarve läheb raisku. Seetõttu analüüsige kindlasti oma isikliku konto avalehel olevaid diagramme. Saadaval on neli võimalust:

  • üleminekud;
  • muljed;
  • kulud.

Kõik need kuvatakse ajajoonel. Seetõttu on võimalik vaadata teavet mis tahes perioodi kohta. Ajakava järsud kõikumised annavad võimaluse muudatusi üksikasjalikult uurida. Klikkides projekti nimel, näeme üksikasjalikke aruandeid.

Kommuuni reklaamimisel on selle juhtpaneeli vahekaardil "Viiteallikad" saadaval täiendavad statistilised andmed. Saidi reklaamides aitab veebianalüütika teha õigeid järeldusi. Selleks peate esmalt kinnitama UTM-i sildid.

Oluline on meeles pidada, et statistika uurimise eesmärk on välja selgitada, millised muutused annavad positiivse trendi. Just "õigete" toimingute korrutamine ja "valede" välistamine võimaldab minimeerida iga reklaami ülemineku kulusid.

Artiklis oleme üksikasjalikult analüüsinud, kuidas VKontakte'is sihitud reklaami teha. Uurisime nende valitud peamisi tööriistu ja põhimõtteid. Nüüd saate ise oma kogukonda sotsiaalvõrgustikes reklaamida ja oma eelarvet minimeerida.

VK sihtimine on parim viis oma kampaania õigeks korraldamiseks sotsiaalvõrgustikus. Mida peate oma vaatajaskonna kohta teadma ja millised mõõdikud mõjutavad müügivihjete arvu suurenemist? Selle kõige kohta üksikasjalikumalt, juurdepääsetaval kujul - meie saidi uues materjalis

Tegelikult on VK-sihtimine sotsiaalses võrgustikus alternatiiv. Kulude osas on see palju kallim, kuid mõnel juhul on tõesti mõttekas reklaamida spetsiaalselt VK Targetis, mitte parameetreid kokku keerata. Analüüsime VK eesmärgi seadmise nüansse ja juhtumeid.

Sihtrühma kirjaoskamatu valiku korral kulutate kiiresti kogu eelarve ilma tulemust saavutamata. Mõelge, kuidas peate VKontakte'i sihtimise seadistama nii, et teie reklaame näidataks täpselt neile inimestele, kes moodustavad teie sihtrühma.

Sihitud reklaam VK-s (VKontakte) - tööpõhimõtted

Targeting (inglise keelest "orientation", "aiming") - turundustehnoloogiad, mis võimaldavad teil näidata reklaame ainult sihtrühmale. Need inimesed, keda see ei hõlma, ei näe teie reklaami.

Selle tulemusel näidatakse teatud linna autoomanikele kuulutusi samas linnas transpordiremondi kohta, täiskasvanutele Tai puhkusepakkumisi, emadele haigete beebide ravimeid jne.

Sihtimise eelised:

  • kulude summat vähendatakse;
  • suureneb üleminekute ja sõlmitud tehingute arv;
  • klientide meelitamise kulud vähenevad;
  • inimesed lõpetavad kurtmise, et neile näidatakse reklaame, mis neid üldse ei huvita;
  • reklaame näidatakse teie konkurentide sihtrühmale.

Kuidas sihtida reklaame VKontakte'is

Selleks et sihtimine oleks tõhus, uurige oma vaatajaskonda.

  • küsitleda inimesi;
  • kasutada ostja isiku meetodit (teie kaupade ja teenuste ideaalse tarbija profiil, kelle jaoks on äärmiselt oluline saada teie kliendiks);
  • uurige oma turuniši.

Oletame, et teil on Jekaterinburgis tööruum ja üürite töökohti kesklinnas. Pärast taotluste läbivaatamist avastasite, et enamik teie klientidest on 20–26-aastased meesettevõtjaks pürgijad. Järgmiseks klientideks on 25–35-aastased vabakutselised mees- ja naissoost töötajad.

Reklaam VK uudistevoos

Postitusi näidatakse inimestele nende uudistevoogudes. Reklaam on märkamatu, seega ei tekita see erilist ärritust. Näitamiste sagedus on 1 reklaampostitus 25 mittereklaamitava postituse kohta.

Reklaam sarnaneb tavapostitusega ja seda kuvatakse igas seadmes.

VKontakte seab mitu reeglit:

  • Maksimaalselt ühes kuulutuses näidatakse ühte kuulutuse kirjet;
  • Suletud rühmade postitusi ei ole lubatud avaldada;
  • Reklaamikampaania läbiviimiseks peavad teil olema vastava kogukonna administraatori õigused.

Universaalne tähistus

Selline sissekanne meenutab lihtsat postitust ja sellel on tavalised manused – videod ja fotod, küsitlused. Universaalse postituse saate luua otse kogukonna lehelt.

Selle vormingu eesmärk on meelitada ligi tellijaid, katseid ja A / B testimist.

Karussell

Kuulutuses on korraga 3 kuni 10 lingikaarti. Nad lisavad:

  • Lühiteave;
  • toote/teenuse nimetus;
  • Pilt;
  • Nupp;
  • Vanad ja uuendatud hinnad.

Inimene on võimalik kohe saata rühmas olevasse kataloogi, rakendades utm silte ja määrates konversiooni. Karusselli abil saate oma rühma kasutada alternatiivina veebipoele.

Selle vormingu ülesanne on teenuste/kaupade reklaamimine.

Salvestamine nupuga

Kirje sisaldab üleskutset sooritada toiming – “Osta”, “Mine”, “Hakka liikmeks”. Nuppude eelisteks on nende lihtne kohandamine ja kasutajate atraktiivsus, mis suurendab reklaami efektiivsust.

Klõpsates nuppu, saate minna rakendusele, VK kogukonnale, veebisaidile. Samal ajal on kõigi üleminekute jaoks teatud toimingute komplekt. Näiteks telefoninumbri valimiseks pakutakse järgmisi valikuid: "Salvesta", "Broneering", "Helista", "Registreeri".

Selle formaadi eesmärk on meelitada inimesi gruppi, saavutada potentsiaalsete klientide lojaalsus. Inimesega suhtlemine kogukonna kaudu aitab kaasa sellele, et ta hakkab varsti Internetis pakutavaid teenuseid kasutama või ettevõtte huvides tegutsema.

Külgriba Reklaamid

Neid reklaame kuvatakse saidi töölauaversioonis – vasakus servas, menüü all. Reklaamid viivad kogukonnale, rakendusele või veebisaidile. Rakenduse vormingut saab kasutada Flashi või iFrame'i rakenduste installimise edendamiseks.

VK lehel reklaamimiseks kasutatakse bännereid. Reklaamitavale objektile saab rakendada ühte kolmest reklaamitüübist.

  1. Rakenduse reklaam. Aktsepteeritavad vormingud: rakenduste esitlus, eriline. Vorming, tekst ja kujutis, ruutkujutis, suur pilt.
  2. Grupi reklaam. Aktsepteeritud vormingud: tekst ja pilt, suur pilt, kogukonna reklaam.
  3. Minge veebisaidile. Aktsepteeritud vormingud: "Tekst ja pilt", "Suur pilt".

Sihtreklaami VKontakte seadistamine

Saate sihtida mis tahes vaatajaskonnarühmi.

Geograafilise sihtimise seadistamine

Valige, millistes linnades ja piirkondades reklaami näidatakse (näiteks Jekaterinburg). Seadetes on palju valikuid: saate määrata, millistes piirkondades reklaami ei näidata, potentsiaalse kliendi elukoha (kui ta seda oma lehel märkis).

Tähelepanu! Süsteem ei võta arvesse inimese tegelikku asukohta. Ta keskendub ainult nendele kohtadele, mille ta oma profiilis märkis. Kui kasutajal elukoha kohta info puudub, jätab süsteem ta sihtrühmast välja.

Demograafilise sihtimise seadistamine

Oletame, et teie potentsiaalsed kliendid on ambitsioonikad meesettevõtjad, aga ka nais- ja meessoost vabakutselised. Siis ei pea jaotises "Sugu" olevat väärtust muutma. Kui pakute riideid vastsündinutele või autotuunimisteenust, siis pane nais- või meessugu. Olge ettevaatlik, et mitte kogemata ära lõigata potentsiaalseid vastassoost kliente.

Mis puutub perekonnaseisu, siis on soovitatav see märkida harvadel juhtudel - näiteks kui korraldate pulma-aastapäevale pühendatud üritusi.

Huvide sihtimise funktsioonid

Vabakutselistel, ettevõtjatel ja teistel teie vaatajaskonna klientidel võivad olla mitmesugused huvid. Lisaks kirjutavad kasutajad tavaliselt nende asemel midagi või jätavad selle välja tühjaks.

Väga vähe on olukordi, kus soovitatakse kasutajaid huvide alusel piirata. Näiteks cosplayerid, tätoveeringute või astroloogia armastajad ning need huvid peaksid olema inimese lehel selgelt väljendatud.

Kui müüte telefoniümbriseid, millele on trükitud kujundused, millel on filmide ja mängude populaarsed tegelaskujud, saate sihtida huvisid. Samal ajal näidatakse teie reklaami neile inimestele, kes on lihtsalt mängu, filmi/sarja vms fännid.

Samuti võite märkida mitte individuaalsed huvid, vaid nende kategooriad - kino, muusika või sport. Parem on huvide kategooriad täpselt ära näidata, kuna VK reklaamibörs võtab nende kindlaksmääramiseks arvesse kasutaja tegevust kogukondades ja rühmades, tema üleminekuid sotsiaalvõrgustikust välistele saitidele. Selle tulemusena näidatakse teie reklaami neile inimestele, kelle isiklikul lehel pole huvisid.

Kogukonna liikmete sihtimine

Reklaamide kuvamine temaatiliste kogukondade liikmetele toob tavaliselt häid tulemusi. Saate näidata töökoha rentimise kuulutusi vabakutseliste ja ettevõtlusrühmade liikmetele teie valitud linnas.

Kasutage suhtlusvõrgustiku otsingut kogukonna ja grupi tuvastamiseks, rakendades otsingukriteeriumide täpsustamiseks filtreid.

Teenuses allsocial.ru saate kogukondi leida ja hinnata.

Veenduge, et teie kogukonna liikmed oleks vaatajaskonnast välja jäetud, sest nad näevad reklaame teile tasuta.

Veebisaidi ja rakenduse kasutajate sihtimine

Sel juhul peate kasutama sobivat filtrit. Sisestage saidi nimi ja salvestage süsteemi pakutud valikud. Hinnake sihtrühma sihtimise võimalikku katvust ja mõistlikkust vastavalt valitud atribuudile. Ebaolulisi ja ebapopulaarseid rakendusi ja saite ei pea sihtima.

Saate kasutada filtrit "Välista", et blokeerida teatud rakenduste ja saitide näitamine kasutajatele.

Jaotist "Maailmavaade" ei pea enamikul juhtudel puudutama. Kui oled religioossete seminaride korraldaja, märgi endale sobiv maailmavaade.

Sihtimine hariduse ja ametikoha järgi

Kui teie sihtrühmaks on teatud ülikoolide lõpetajad (näiteks äsja õppeasutuse lõpetanud), märkige haridus. Kui pakute teatud ametikohtadele meditsiiniseadmeid, saate kasutada publikufiltrit positsioonide järgi.

Muudel juhtudel pole ametikoha ja hariduse järgi sihtimine vajalik. Vabakutselised võivad end nimetada erinevalt – illustraatorid, tõlkijad, veebidisainerid. Lisaks on oht, et kuulutust ei näidata inimestele, kes ei märgi lehel oma ametikohta ja töökohta.

Sihitud reklaam VKontakte - edukad kasutusnäited


Kasutajad peavad nägema teie reklaami ja soovivad sellel klõpsata – siis hakkab reklaam pakkumisi tooma.

Kuidas suurendada VKontakte'i reklaamide läbiklõpsamissagedust

Reklaamide läbiklõpsamissagedus sõltub mitmest tegurist – vaatajaskonna valikust, pakkumise nõudlusest ja konkurentsivõimest, reklaami atraktiivsusest visuaalsest vaatenurgast, hästi kirjutatud tekstist ja pealkirjast.

Piltide ja pealkirjade kujundus, formaadi valik ei ole otseselt seotud sihtimisega, kuid just reklaamide kvaliteet mõjutab sihtrühma kõrget vastukaja. Lisaks sellisele vormingule nagu pilt ja tekst, on olemas ka suur pilt, eksklusiivne formaat (2 korda kallim), kommuunide ja rakenduste reklaamimine.

CTR-i suurendamiseks kasutage järgmisi näpunäiteid.

  1. Veenduge, et teie reklaamis oleks rohkem ruumi piltidele kui tekstile. Pildid köidavad inimeste tähelepanu paremini.
  2. Kasutage fotodel pealdisi. Tegevusele kutsuvad mallid on abiks.
  3. Pange tähele, et rakenduste ja kogukondade reklaamimisel kuvatakse ainult esimesed 25 tähemärki. Te ei saa neid muuta. Veenduge, et teie reklaami ei tajutaks mitmetähenduslikuna ja see ei paneks kasutajaid pärast "lõikamist" naerma.
  4. Kõrge eraldusvõimega ekraanidel näevad ka kõrge eraldusvõimega pildid paremad välja. Valige pildi jaoks õige fookus.
  5. Fotode valimisel arvestage kasutajate huvidega ja teenuse/toote omadustega. Kasutage fototöötlustööriistu. Veebis on ka palju kvaliteetsete fotode allikaid. Veenduge, et pilt vastaks kuulutuste kujundamise ja avaldamise reeglitele. Kasutaja eelistuste väljaselgitamiseks katsetage mõne pildiga.
  6. Pilt tõmbab tähelepanu, tekst ja pealkiri aga julgustavad inimest linki järgima ja teie kliendiks saama. Siit saate teada, kuidas luua mahukaid ja vastupidavaid pealkirju ja tekste.
  7. Kui kasutaja ei leidnud peale reklaamil klikkimist vajalikku infot või oli pakutavas tootes/teenuses pettunud, on sihtimise ja kogu reklaamikampaania efektiivsus madal. Seetõttu on vaja maandumisleht eelnevalt ette valmistada.
  8. Makseviis peaks sobima lahendustega teie ülesannetega. Katvuse suurendamiseks makske näitamiste, klikkide ja tehingute eest – ülemineku eest.
  9. Jälgige reklaami efektiivsust – läbiklõpsamissagedust, näitamiste ja klikkide arvu ja maksumust, konversioonide arvu.
  10. Tänapäeval on kasutajad reklaamide suhtes välja arendanud "immuunsuse". Selle "surumiseks" vahetage teavet ja reklaame.

Miks on sihtimine oluline?

On ka kolmandate osapoolte Interneti-projekte, mis pakuvad täpsemaid seadeid.

Kuid ükski sihtimine ei aita teid, kui teie pakkumine tervikuna ei ole kasutajatele huvitav ega tekita soovi seda kasutada. Seetõttu on peamine eesmärk pakkuda soovitud toodet.

Dmitri Dementy

Ütlete, et VKontakte reklaam ei tööta hästi: mõned koolilapsed klõpsavad reklaamidel, kogu eelarve kulutatakse üleöö, kuid tulemust pole? See juhtub siis, kui valite vale sihtrühma. Sellest artiklist saate teada, kuidas Vkontakte'i õigesti sihtida, et reklaame õigetele inimestele näidata.

Kuidas VKontakte'i sihtimine töötab

Kujutage ette, et reklaamite Smolenskis autoremonditeenuseid. Saate kuvada reklaame kõige populaarsemates VKontakte'i kogukondades ja oodata vastust. Kui kuulutuses on kirjas "Autoremont Smolenskis", pöörduvad kliendid kindlasti teie poole. Probleem on selles, et maksate reklaamide näitamise eest Penza, Irkutski ja Vladivostoki elanikele. Lisaks kulutate raha reklaamide näitamiseks Smolenskist ja teistest linnadest pärit kasutajatele, kellel pole autot. Pealegi pumpate raha reklaamiteenustesse inimestele, kes sõidavad kallite mittepurunevate välismaiste autodega. Ja olete spetsialiseerunud kodumaiste autode remondile ja teil on AvtoVAZ-i varuosade otsetarne.

Tõhusaks raha kulutamiseks ja tehingute tegemiseks peaksite reklaame näitama ainult Smolenski elanikele, kellel on auto. Soovitav on, et kuulutusi näeksid inimesed, kellel on mitte väga uued autod, mis sobivad AvtoVAZ-i varuosadeks. Selle probleemi saab lahendada sihtrühma sihtimisega.

Sihtimise abil välistate praktiliselt sobimatud reklaaminäitamised. Näiteks ärge kulutage raha, et reklaamida Pattaya puhkust koolilastele, kes on endiselt huvitatud jalgpallist ja nukkudest, mitte jalutamast Walking Streetil. Reklaamide sihtimine toob kaasa järgmised eelised.

  • Suurendage reageerimist: klikid ja tehingud.
  • Kulude vähendamine.
  • Kliendi hankimise kulude vähendamine.
  • Kasutajate negatiivsete reaktsioonide vältimine sobimatule reklaamile.
  • Näidake reklaame konkurentide vaatajaskondadele.


Selle juhendi abil saate teada, kuidas sihtida sihtrühma VKontakte'is.

Kuidas Vkontakte õigesti sihtida




Valige reklaamivorming: pilt ja tekst, suur pilt, kogukondade reklaamimine.


Sisestage pealkiri ja tekst, laadige üles pilt, valige teema. Vajadusel saate määrata näitamistele vanusepiirangu. Selles etapis ärge kulutage nendele toimingutele palju aega. Ülesanne on liikuda edasi sihtrühma sihtimisega.


Sihtimise tõhusaks kasutamiseks peate tundma oma vaatajaskonda. Kasutajaandmete kogumiseks, turu uurimiseks, tegelike klientide küsitlemiseks, kasuta ostja isiku meetodit. Sellest saab ka lugeda.

Katse jaoks kujutage ette, et ettevõte tegutseb Krasnojarski territooriumil. Teenindate kliente kõigis piirkonna linnades, välja arvatud Zheleznogorsk. Teadaolevalt võtavad teiega kõige sagedamini ühendust naisbüroojuhid vanuses 20–50 aastat. Teine klientide grupp on suurettevõtete IT-spetsialistid, kellest 70% on mehed. Nende vanus jääb samuti vahemikku 20–50 aastat.

Geograafilise sihtimise seadistamine

Sihtige ülal soovitatud vaatajaskonnarühmi. Esmalt valige reklaami näitamiste geograafia. Määra sihtmärgiks Krasnojarski krai ja välista Zheleznogorsk.


Demograafilise sihtimise seadistamine

Nagu eespool mainitud, on teie potentsiaalsete klientide seas nii kontorijuhtidena töötavaid naisi kui ka IT-osakondades töötavaid mehi ja naisi. Seetõttu jätke jaotisesse "Sugu" vaikeväärtus. Valige mees- või naissoost ainult siis, kui müüte selgelt meessoost või naiselikku toodet, näiteks ketrusvardaid või värvikosmeetikat. Pea meeles, et ka sel juhul lõikad ära potentsiaalsed kliendid, näiteks naised, kes armastavad kala püüda.

Täpsustage publiku vanus. Katse tingimuste kohaselt leppisime kokku, et võtame sihtrühmaks 20–50-aastaseid kliente. See on lai vanusevahemik, seega määrake see seadetes muutmata kujul. Kui enamiku klientide vanus jääb kitsasse vahemikku, näiteks 25–30 aastat, proovige oma sihtrühma laiendada. Täpsustage vanus 22–33 aastat ja hinnake kampaania tulemusi.

Vajadusel piirake muljete publikut sünnipäevalistega.


Jätke menüü "Perekonnaseis" vahele. Kasutage seda ainult erandjuhtudel, näiteks kui müüte sõbrapäevaks kingitusi.


Millal ja kuidas kasutada huvide ja huvikategooriate sihtimist

Huvide sihtimisel saate valida vaatajaskonna segmente. Need on kasutajad, kes on hetkel huvitatud konkreetsest tootest ja on valmis seda ostma. Näiteks võib reklaamija näidata reklaame inimestele, kes ostavad sageli veebis, hoolitsevad auto eest või on huvitatud finantsteenustest. VKontakte liigitab kasutajad vaatajaskonna segmentidesse nende tegevuse põhjal sotsiaalvõrgustikus ja välistel saitidel.


Kuidas sihtida kogukonna liikmeid

Idee on väga lihtne: kui näitate reklaame temaatiliste kogukondade liikmetele, on vastukaja suurem. Näiteks saate näidata tindikassettide täitmise reklaame valitud piirkonna kõigi seotud kogukondade liikmetele.


Sobivate kogukondade leidmiseks kasutage VKontakte otsingut. Filtri abil saate otsingukriteeriume muuta.


Kasutage ka teenust allsocial.ru, mille abil saate kogukondi otsida ja hinnata. Kindlasti jätke oma kogukonna liikmed oma vaatajaskonnast välja. Tõenäoliselt näevad nad väljaannet niikuinii.

Näidake reklaame konkreetsete rakenduste ja saitide kasutajatele

See ülesanne lahendatakse filtri "Rakendused ja saidid" abil. Sisestage huvipakkuva saidi nimi ja salvestage süsteemi soovitatud valikud. Selles etapis saate hinnata potentsiaalset katvust ja sihtrühma sihtimise teostatavust vastavalt valitud atribuudile.


Vajadusel blokeerige mis tahes saitide või rakenduste näitamine kasutajatele, kasutades filtrit "Välista". Märkige ruut "Reisijad", kui soovite näidata reklaame kasutajatele, kes külastavad VKontaktet välismaal reisides.


Mida teha hariduse ja ametikoha järgi sihtimisega

Otsige sihtrühma hariduse järgi ainult siis, kui olete huvitatud konkreetsete õppeasutuste lõpetajatest. Samuti saate sihtida kasutajaid, kes on hiljuti haridusasutuse lõpetanud.


Kasutage positsiooni sihtimist viimase abinõuna ja väga ettevaatlikult. See sihtimismeetod võib sihtrühma oluliselt kitsendada või lisada sinna sihtimata inimesi. Esiteks ei näita kõik kasutajad positsiooni. Teiseks võivad sihtrühmaks olla inimesed, kes märgivad lehel ära kõik töökohad.

Näiteks filtreerige vaatajaskond positsiooni järgi, kui soovite näidata reklaame kindlatele professionaalidele. Näiteks kasutage seda tüüpi sihtimist, kui müüte hambaraviseadmeid. Pidage meeles, et reklaame ei näe hambaarstid, kes pole oma profiilis oma elukutset märkinud.


Kuidas kasutada uuesti sihtimist

Kasutajad, kes on teie ettevõtte, toote, veebisaidi või VKontakte avalikuga tuttavad, reageerivad reklaamidele mitu korda sagedamini kui külm publik. See on suurepärane põhjus uuesti sihtimise kasutamiseks.

Resihtimise kasutamiseks minge VKontakte'i reklaamikontol vastavasse menüüsse. Klõpsake nuppu Loo vaatajaskond.


Saate luua sihtrühma, kasutades uuesti sihtimispikslit või faili andmeid.


Laadige üles fail e-posti aadresside, telefoninumbrite või kasutajaprofiilide ID-de andmebaasiga. Kontrollige üleslaaditud teabe nõuded või kasutage neid soovitusi:

  • Kasutage CSV- või TXT-faili.
  • Kirjutage rea kohta ühele aadressile, ID-le või telefoninumbrile. Andmeid saab kirjutada ka koma või semikooloniga eraldatud stringi. Kasutaja ID saate teada kasutades rakendusi.
  • Määrake telefoninumber järgmistes vormingutes: +71111111111, 71111111111, 8-111-111-11-11.

Saate saidile installida ka kordussihtimiskoodi. Menüüs "Pikslid" looge piksel.


Kopeerige kood ja kleepige see saidile.


Kui saiti toidab WordPress, on koodi mugav sisestada Head, Footer and Post Injections plugina abil.

Kasutage vaatajaskonna lisamiseks/eemaldamiseks või uuesti sihtimiskoodi hankimiseks menüüd Muuda.


Pärast uuesti sihtiva vaatajaskonna täitmist looge reklaamid ja käivitage oma reklaamikampaania.


Millised teenused suurendavad Vkontakte'i sihtimise tõhusust

Väliste teenuste abil saate parandada sihtrühma sihtimise täpsust ja muuta reklaam efektiivsemaks. Pöörake tähelepanu järgmistele saitidele:

Reklaami efektiivsuse tõstmiseks on vaja ühe või mitme teenuse abil koguda andmeid sihtrühma erinevate segmentide kohta. Salvestage saadud andmed CSV- või TXT-vormingus ja seejärel looge sobivad uuesti sihtimisrühmad.

Vaatajaskonna sihtimine on saadaval reklaamide automatiseerimisteenustes, nagu Aori, Plarin, Sociate.Targeting. Sihtimisvõimalused on siin standardsed, kuid automatiseerimissüsteemid annavad reklaamijatele võimaluse hallata samaaegselt mitme saidi reklaamikampaaniaid.

Kuidas sihtimine suurendab Vkontakte'i reklaamimise tõhusust

Sellest jaotisest leiate edukaid ja ebaõnnestunud näiteid VKontakte sihtrühma sihtimisest. Vaata suurt

VK-s reklaamimine võimaldab teil saidile reklaame paigutada vk.com sotsiaalvõrgustiku reklaamikonto kaudu. Mida parem on VK-s sihtimine, seda suurem on tõenäosus klientide meelitamiseks ja reklaamiinvesteeringute tasumiseks. VKontakte sotsiaalvõrgustikus saate reklaamida kogukondi (grupid, avalikkused, sündmused), väliseid saite, rakendusi, reklaamida oma postitusi, koguda rakendusi.

Mis on sihitud reklaam VKontakte ja kuidas see töötab

Sihitud reklaam on reklaam, mis on suunatud kindlale sihtrühmale. Näiteks toob teie ettevõte Moskvas lilli kohale. See tähendab, et reklaami peaksid nägema Moskva maksejõulised elanikud, mitte Penza või Peterburi. Teine näide on see, kui soovite reklaamida iOS-i rakendust. On loogiline, et reklaame peaksid nägema ainult iOS-i seadmete omanikud.

Sihtimise seadistamine VK-s on reklaamiparameetrite seadistamine soovitud vaatajaskonnale. Näiteks geograafilise asukoha, vanuse, huvide, seadme tüübi ja operatsioonisüsteemi, brauseri, hariduse, töökoha jms järgi. Saate luua reklaamirühma erinevate sihtimisvalikute jaoks.

Reklaamid uudistevoos

Reklaami näidatakse uudistevoos. Sellise reklaami eeliseks on see, et see on märkamatu ja sobib orgaaniliselt sööda sisse. Selle vormingu jaoks on 6 tüüpi reklaampostitusi: karussell, universaalne postitus, reklaam lugudes, postitus nupuga, nõuete kogumine, saidi reklaam. Reklaami jaoks saab luua eraldi postituse või kasutada kogukonna seinal valmispostitust.

  • Karussell- võimaldab lisada kuulutusele mitu lingikaarti, mis sobib mitme toote, teenuse või kogukonna korraga reklaamimiseks. Kaarte võib olla 3 kuni 10. Iga kaardi alla saad teha oma kirjelduse ja lisada tegevusnupu.

  • on pildi, video, GIF-i või dokumendimanusega postitus. Kasutatakse katvuse suurendamiseks. Eelduseks on määrata kommuun, kelle nimel kuulutus ilmub.
  • Reklaamid lugudes- reklaami näidatakse kasutajalugudes. Need näevad välja nagu tavalised lood, sobivad hästi allahindluste propageerimiseks, poes uutest toodetest rääkimiseks ja brändi tuntuse tõstmiseks. Ühes artiklis kirjutasime juba sellest, kuidas VK lugudes reklaame seadistada.
  • Salvestamine nupuga- sellises kuulutuses on alati üleskutse tegevusele: ostke midagi, liituge kogukonnaga, järgige linki. See näeb välja nagu universaalne postitus, kuid kuulutuse allosas on nupp. Nupu nimi on kohandatav. Kui olete telefoninumbri märkinud, saate valida sildi "Helista, registreeru, broneeri", kui osutate kogukonnale lingile, valige silt "Liitu" jne.

  • Taotluste kogumine- seda reklaamivormingut on vaja kontaktide kogumiseks. See võimaldab teil rakendusi vastu võtta otse privaatsõnumitena VK-s või e-posti teel. See on mugav, kuna te ei pea looma sihtlehte ega müügivihjete kogumiseks eraldi lehte. Siin tuleb määrata ka kommuun, kelle nimel kuulutus avaldatakse. Seadetesse saab sisestada pikslikoodi, et hiljem saaks seadistada resihtimise neile, kes vormi avasid, kuid ei täitnud. Nupp ütleb "Täida" või "Registreeri". Rohkem: Kuidas esitada VK-s müügivihjete kogumise vormiga reklaami.

  • Saidi reklaam- reklaam saidile liikluse toomiseks. Väliselt ei erine see "Nupuga salvestamise" tüübist. Seadete peamine erinevus seisneb selles, et seda tüüpi reklaamide jaoks ei ole vaja kogukonda ja sisestus võib suunata ainult saidile. Kuulutuses navigeerimiseks peab kasutaja lihtsalt klõpsama postituse mis tahes ala. Postituse ülaosas pole enam kirjutatud "Reklaamipostitus", vaid lihtsalt "Reklaam" või "Saidi reklaam". VK reklaamisaitidest kirjutasime ühes oma artiklis.

See vorming on saadaval ainult VKontakte töölaua versioonis. Reklaamid kuvatakse ekraani vasakus servas menüü all. Kuvatakse bänneritena. Siin on saadaval 3 tüüpi reklaame: rakendusereklaamid, kogukonnareklaamid või välise saidi reklaamid. Seda tüüpi reklaamide puhul erineb ainult kujundus, kuid sihtimisseaded, maksemudelid ja saidid on täpselt samad. Kõigis kuulutustes saate määrata teema ja vanuse märgistuse.

Lisa- neile, kes peavad VK-sse installima iFrame'i ja Flashi rakendused. Klõpsake seda tüüpi reklaamil ja sisestage oma rakenduse nimi. Järgmisena klõpsake nuppu "Jätka".

Reklaamivormingud:

  • pilt 145 px x 85 px ja tekst
  • ruudukujuline pilt 145 x 145 px
  • eriline 256 px x 256 px
  • rakenduse vitriin pildiga 560 px x 315 px

Allpool on sihtimisseaded, reklaami kuvamise aeg, hind ja paigutuse seaded (reklaamiplatvormid, kuvamislimiit, reklaamide valik) – nagu juba ütlesime, on seda tüüpi seaded kõikidele formaatidele ühesugused.

kogukonnad- kui vajate grupi või lehe tellijaid. Klõpsake, sisestage kogukonna nimi, klõpsake nuppu "Jätka".

Siin on 3 reklaamivormingut, muidu on kõik sama, mis rakenduse kuulutuses. Reklaamivormingud:

  • pilt 145 x 85 px
  • suur pilt 145 px x 165 px (ilma tekstita)

Kogukonna reklaam – näeb välja nagu 145 px x 145 px pilt, mille allosas on kogukonna nimi ja sõna "Liitu".

Bännereid on ainult 2 tüüpi – pilt koos tekstiga ja lihtsalt pilt. Reklaamivormingud:

  • pilt 145 px x 85 px koos tekstiga
  • suur pilt 145 px x 165 px

Kõik muu, nagu ülaltoodud näidetes.

Turuplatvorm

Uuesti sihtimine ja välimus

Kui palju maksab VKontakte reklaam?

  • Maksa näitamise eest– CPM (Cost Per Mille). Maksate fikseeritud hinda 1000 näitamise eest. Siin saate näitamiste arvu kohandades oma pakkumist suurendada või vähendada. Miinimumhind 1000 näitamise eest: 30 rubla (veebisaidi reklaam ja reklaampostitus), 50 rubla (reklaam lugudes), 1,2 rubla (reklaam saidi lehtedel).
  • Makske optimeeritud näitamiste oCPM eest- reklaame näidatakse kasutajatele, kes sooritavad kõige tõenäolisemalt soovitud toimingu. See meetod on saadaval ainult vormingus "Kogu rakendusi".
  • Ülekannete eest tasumine– CPC (kliki hind). Siin maksate iga reklaamil tehtud kliki eest. Tasutakse ainult kordumatute klikkide eest. Minimaalne kliki hind: 1 rubla saidi või reklaampostituse reklaamimise eest, 6 rubla VK lehtede bänneril klõpsamise eest.

Millist mudelit valida ja kuidas eelarvet määrata?

CPM-i on kõige parem kasutada siis, kui on vaja suurendada brändi ulatust ja tuntust. oCPM sobib müügivihjete hankimiseks ilma saidile minemata. CPC valitakse siis, kui peamine eesmärk on saada konversioone või konversioone + müügivihjeid.

Eelarve oleneb paljudest teguritest, nagu toote hind ja kvaliteet, hooajalisus, konkurents turul, reklaamikampaania kestus ja geograafiline näitaja. Näiteks reklaam Kesk-Venemaal (Msk, Peterburi ja nende piirkonnad) maksab rohkem kui reklaam kaugemates piirkondades.

Näide:

Soovite teenida 100 000 rubla kuus. Üks müük toob 1000 rubla puhaskasumit. Seega peate meelitama ligi 100 klienti. Konversioon rakendusest kliendiks on 25% - selgub, et vajate 400 rakendust. Kui palju olete nõus ühe müügivihje eest maksma? Oletame, et 100 rubla. Siis on teie VK-s sihtimise eelarve 40 000 rubla kuus.

Kuid pidage meeles, et kehvade kampaaniaseadete, AC eesmärkidest arusaamise puudumise ja suutmatuse korral sihtrühma kindlaks määrata võib eelarve kulutada.

Otsustame, kuhu meid paigutatakse - uudistevoos või saidi lehtedel. Sõltuvalt sellest valime konkreetse reklaamitüübi.

  • Kui teil on vaja korraga reklaamida mitut toodet/teenust/kogukonda, valige karussell.
  • Kui teil on vaja suurendada brändi haaret ja tuntust või teavitada uutest toodetest, soodustustest ja allahindlustest, valime Stories universaalse postituse või reklaami.
  • Kui teil on vaja teha mingi toiming, näiteks grupiga liitumine, tellimine või saidile minemine, valige Salvesta nupuga.
  • Kui vajate üleminekuid ainult saidile, saate valida tüübi "Veebisaidi reklaam".
  • Kui teil on vaja rakendusi VK-s koguda - valige "Kogu rakendusi".

Vaatame üksikasjalikumalt nupuga rekordi seadistamist - see on VK üks populaarsemaid reklaamivorminguid. See näeb välja nagu tavaline postitus, kuid võimaldab teil kasutajatelt sihipäraseid toiminguid saada. Klõpsake nuppu "Salvesta nupuga" ja allpool nuppu "Loo uus".

2. samm:

Kujundus: kuulutuse pilt ja tekst

Kirjutage postituse sisu. Allpool on lisatud pilt või video. Veelgi madalamal kuvatakse automaatselt saidi pealkiri, seda saab käsitsi muuta.

Nupu nime saab muuta - VK pakub mitut võimalust: minge, avage, uurige lisateavet, ostke, ostke pilet, minge poodi, tellige, registreeruge ja nii edasi.

Nõuanne: ära tee teksti liiga pikaks, struktureeri seda ja kasuta emotikone. Valige pilt, mis teie tähelepanu köidab. Kuidas valida pilti loovuse jaoks, lugege allpool.

3. samm:

Sihtrühma sihtimise seadistamine

See on seadete suurim jaotis, siin peate olema väga ettevaatlik.

Geograafia

Siin on kõik lihtne – valime sobiva riigi, linnad ja piirkonnad (saate valida konkreetse tänava ja metroojaama), millised linnad tuleb välistada. See jaotis on eriti oluline piirkondliku ettevõtluse jaoks. Näiteks valmistate Samaras pitsat. Nii et me valime, RF, Samara, saate määrata oma pitsabaari kõrval olevad tänavad.

demograafia

Ka siin on kõik lihtne, valige sugu, vanus, sünnipäev ja perekonnaseis, kui see kõik on teie ettevõtte jaoks oluline.

Huvid

Siin peate juba oma sihtrühma mõistma. Esimeses jaotises valige kategooria, mis sobib teie ettevõttega või võib olla sellega kaudselt seotud. Kui reklaamime saiti Interneti-turunduse artiklitega, siis vaatame, millised pakutud teemadest võivad meie sihtrühmale sobida. Näiteks võivad need olla need, kes on huvitatud äriteenustest. Saate lisada mitu kategooriat või valida ainult ühe.

Samuti saate sihtida oma konkurentide jälgijaid ja näidata oma reklaami kindlate kogukondade jälgijatele. See kehtib eriti siis, kui te ei leidnud õigeid kategooriaid. Kogukonnad leiate otsingust või saate alla laadida eraldi loendina. Siin saate valida ka teatud rühmade tegevuse (sest inimest saab tellida, kuid mitte gruppi vaadata) ja välistada mittevajalikud kogukonnad. Saate määrata mitte ainult kogukondi, vaid ka VK-rakendusi.

Allpool on palju lisaseadeid, nagu haridus ja töö, seadmed, brauserid, operatsioonisüsteem. Need on juba kitsad seaded, mida on vaja ainult neile, kes on nende näitajatega seotud. Näiteks konkreetsete platvormide tarkvaraarendajad või vastavate toodete müüjad – iPhone 8 ümbrised, ekraanikaitsed jne.

Veelgi madalamal saate seadistada uuesti sihtiva vaatajaskonna salvestamise nendest, kes on teie reklaamiga juba suhelnud, kuid sihitud toimingu lõpetanud. Siin saab määrata ka sündmuse – näiteks valida ainult need, kellele postitus meeldis. Saate selle vaatajaskonna jaoks reklaami ümber teha ja seda "pigistada".

Nõuanne: vaadake paremal olevaid näpunäiteid – need muutuvad olenevalt sihtimisseadetest. Nii saate ennustada katvust, näitamisi, klikke ja arvutada ligikaudse eelarve.

4. samm:

Reklaami kuvamise aeg

Siin saate määrata kuva teatud päevadele ja tundidele. See funktsioon on kasulik pärast testimist, kui saate selgelt aru, millal teie publik kõige aktiivsem on. Seal on linnuke "Arvesta pühadega", see käivitab pühade ajal kuulutused pühapäevase ajakava järgi.

Nõuanne: reklaamide esitamine erinevatel aegadel. Näiteks külalistetoa puhul algaks nädalavahetuse teade tekstiga "Kas te ei tea, mida sel nädalavahetusel endaga peale hakata?" , ja argipäeviti - "Ei tea, kuidas halli igapäevaelu heledamaks muuta?"

5. samm:

Hinnakujundus: klikid ja näitamised

Siin valime maksemudeli – näitamiste või klikkide eest, aga ka pakkumise. Oleme juba eespool kirjutanud, kuidas need mudelid üksteisest erinevad ja millist ligikaudset eelarvet tuleks oodata.

Nõuanne: VK-l on oksjonisüsteem – mida kõrgem on teie pakkumine, seda tõenäolisem on oksjoni võit ja rohkem reklaami näitamisi. Pidage meeles, et vaatajaskond, kes teeb konversioonitoiminguid, "maksab" rohkem.

6. samm:

Paigutuse seadistamine

Siin saate juba valida, kuhu paigutada - mobiiliversioonis, lauaarvuti versioonis või mõlemas. Võite märkida ka üksuse "Näita reklaamivõrgus" kõrval oleva ruudu, siis jõuavad reklaamid täiendavalt rakendustesse ja VK reklaamivõrku.

Paigutus sõltub sellest, millist liiklust vajate. Kui reklaamite rakendusi, on loogilisem paigutada mobiiliversiooni ja kui liiklusallikas pole oluline, valige kõik saidid.

Üldised sihtimisnõuanded: VK-s sihtimise seadistamisel näete koheselt määratud parameetritele vastavate inimeste arvu, ligikaudset katvust, näitamiste ja klikkide arvu ning Kasahstani Vabariigi eelarvet. Kui vaatajaskond on liiga lai, kuvatakse isiklikul kontol paremal rea "Aktiivne publik" all vihje "Vaatajaskond liiga lai". See tähendab sihtimisvalikute kitsendamiseks. Pärast seda tööriistavihje muutub - kuvatakse roheline linnuke ja kiri "Nüüd on kõik korras".